Inlägg från: vixen not a tramp |Visa alla inlägg
  • vixen not a tramp

Cambridge Kuren

vegetarian
    Annars kan det hjälpa att dricka ett stort glas vatten innan shaken, det tipset fick jag och det hjälpte! Annars kom det nästan upp igen. Tydligen berodde det på att det är så koncentrerat med nyttigheter i de små påsarna så magsäcken blir alldeles chockad.

Jag går själv inte på cambridge, men era resultat gör att jag blir alldeless yr, ni är så duktiga!!! Keep up the good work!

• vixen not a tramp

Någon av er som har koll på psylliumfrön, sväller de i magen och ger en ökad mättnadskänla? Jag har förstått det så.

• vixen not a tramp

Buslinna
    OK, tackar, återigen...

• vixen not a tramp

Blande psylliumfrö i shaken, funkar fiiint!

• vixen not a tramp

Mastermind
    Hur går det för dig?

• vixen not a tramp

Ni är så otroligt duktiga som kämpar på! Keep it up!

Får man ställa en personlig fråga, ni behöver absolut inte svara, men vad har ni för midjemått? Hur mycket har det minskat nu när ni gått ner så mycket? Har hört nåt om en cm per kilo, stämmer det verkligen?

Tacksam för svar!

• vixen not a tramp

Just det, har ni någon koll på hur många kilo som är en storlek? Ni måste ju ha fått ta fram gammalt eller köpt nytt nu va? Det rasar ju verkligen!

• vixen not a tramp

Tack så mycket för era svar! Känner mig en del klokare i alla fall! Har oxå hört 5kg per storlek, så det kanske är sant då!

• vixen not a tramp

och matplagg som äR SÅ SNYGGT! not...

• vixen not a tramp

säger som Marit Bergman I been too fat to wear leather pants

• vixen not a tramp

Tänk att en "lätt övervikt" kan skapa sån glädje, det är ju UNDERBART! Härligt kämpat!

• vixen not a tramp

Helt otroligt bra!

• vixen not a tramp

(och i det här fallet smalare!)

Svar på tråden Cambridge Kuren