Cambridge Kuren
Hej, tjejer!
Vet inte om någon kanske känner till mig sen förr men jag är en hängiven CK:are.
Jag har lyckats hålla vikten väl men nu under hösten/vintern så har jag tyvärr lagt på mig en hel del som jag är allt annat än nöjd med.
Detta måste jag naturligtvis göra någonting åt och därför så börjar jag med ren kur imorgon. Jag ska gå på ren kur till den sista februari. Sen måste jag börja trappa upp försiktigt. 2 födelsedagar, 1 Åre-weekwend och 1½ vecka på Mauritius (tror jag - överraskning ) men pappa, mamma och lillasyster i mars.
Förrut så har jag alltid vägt mig en gång varje vecka men den här gången så kommer jag inte väga mig förrän den sista feb. Det är jättebra för motivationen väga sig en gång varje vecka men ibland blir man faktiskt besviken - som när man haft det månatliga, då har man inte alls tappat lika mycket som man förtjänade. Det kan vara lite jobbigt mentalt.
Detta ska bli kul faktiskt! Jag hoppas även på ert stöd. Jag vet nämligen av erfarenhet att BT är en förutsättning för att jag ska lyckas. I alla fall för att klara sig igenom de första två veckorna. Sen går det av bara farten.
Kram på er!
//Mimmi