• fru66

Cambridge Kuren

Hej alla!

Nu är det dags igen för mig! Det enda som funkar är att gå ner med cambridge!!!
    Det är ju hur jobbigt som helst, men kilona försvinner ju iallafall! Ska bli så skönt att starta igen!

Tur att denna sida finns, för man får så otroligt mycket pepp här!!!

• fru66

76,7kg!!!
    Nu kör jag igång. Det känns så skönt! Nu är det slut på frossandet! Jag ska ner ca 10-15kg. Det blir till att köra helkur nu ett tag framöver!

• fru66

Jaha då har första dagen gått...nästan!!!
    Det känns riktigt bra att ha kommit igång.
    Det är bra att ni finns här så att man kan gå in och bli peppad när man håller på att dö av hunger!
    Hur länge kan man köra hel kur egentligen? För 2 år sedan åt jag hel kur i ca 10 dagar och sedan kombinerad. Nu funderar jag på att köra hel kur fram till påsk, alltså 3,5 vecka...

Nu ska jag koka mig en kopp te och kolla på Anna Phil...

• fru66

Hej!

Det är ju underbart att kliva upp på vågen och se att nästan 2 kg har försvunnit, ja ja, jag vet att det mest är vatten men ändå... Man blir ju rejält peppad!

Signatur: fru66
    Start datum: 070212 (igår)
    Längd:159 cm
    Start vikt: 76,7 kg
    Aktuell vikt: 74,8 kg
    BMI: ?
    Mål: 63 kg

• fru66

Dag 1. 76,7 kg
    Dag 2. 74.8 kg
    Dag 3. 73.0 kg

Det känns ju så himla bra! Nu lär det ju gå lite långsammare, men shit vad skönt att man är på väg neråt!
    Idag kan det ju bli lite jobbigt eftersom det är dag 3 men det är bara att bita ihop!
    Hoppas det går bra för er alla idag!

Kram

• fru66

Vegetarian: Hur har du käkat? Hel kur hela tiden?
    Otroligt bra jobbat! Ha det så trevligt ikväll och njut av varje tugga!

Jag är på min 3:e dag och nu kan jag säga att det är nära till att jag stoppar i mig något att äta!!! Men jag tar mig ett glas varmt vatten med citron i och hoppas att hungern ska stilla sig lite! Det är också bra att få läsa om alla här på forumet och bli peppad att fortsätta!

Hej på en stund...

• fru66

Hejja på "Vegetarian".
    Du är verkligen värd att få äta lite ikväll!
    Jag fattar inte, hel kur hela tiden! Otroligt bra jobbat. Jag som gnäller idag på min 3:e dag! Jag skäms nästan!!!

Ha en trevlig kväll!

• fru66

Hej!

Nu är jag hemma från jobbet och idag har vi varit på friluftsdag. Alla hade med sig supergott fika och jag fick suga på mitt gröna te jag. Tråkigt, men det gick bra.

Jag är inte lika hungrig som igår (dag 3) men visst skulle jag gärna kunna sätta i mig en macka eller två nu...

Är det så att den här hungern och suget går över?

Imorgon åker ju vi till fjällen och då blir det jobbigt. Där brukar det ju bli både vin och snacks och god mat...

• fru66

Åh det känns skönt att höra att det blir lättare för varje dag som går!!!

Jag var sjukt nära att stoppa ner handen i en chipspåse idag...men nej nej nej!!! Vill ju inte förstöra allt nu! Men shit vad jobbigt det är!

Hej hopp

Svar på tråden Cambridge Kuren