• drömbrud

Cambridge Kuren

Men det är bara att kämpa på! Läste igår om en man som gick ne 60kilo med CBK och han har behållt vikten sedan 2002. det gäller bara att ändra sitt tänkande tror jag.
    Jag ska köra GI ett tag efter CBK för att stabilisera vikten ytterligare...

Jag vill gå ner ca 12 kilo till.. har ju gått ner 8 kilo...

Jag väger 81 nu (woho!) och skulle vilja gå ne till ca 68-70-72 något sånt..

• drömbrud

Har du bröllops planer oxå?
    jag gifter mig i Oktober

• drömbrud

Buslinna

De är sannt det du säger. Jag tänker mer CB som en start, en regäl start och sedan ändra på gamla mönster. Som man bryter under tiden med CB.

Jag är kört med GIdieten förut. Funkade jätte bra! Men kännde att jag inte kunde stå emot efter ett tag (brist på vilja?). Nu har jag all motivati jag kan få och sedan fortsätter jag med GI.

Jag tror de går bra! Man får e det lite tid och inte stressa upp sig allt för mkt..

• drömbrud

Penny lane

Likadant för mig samma dag jag fick mens.. Gick upp

Jag började på 89.7 och nu ligger jag på 81.4

Så de sätter igång ordentligt igen efter mens.. under mens gick jag knappt ner...

• drömbrud

Tjejor!!!

Jag har gått ner till 80.4 !!! Alltså 9½ minus nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Snart 10 kilo!!!!!!!! WOHOOOO!!!

Jag och mina vänner märker verkligen skillnad både påmitt utseende och på mitt självförtroende!!!

Tur att man har en FET förlovningsring (sedan i Lördags) som jag kan flänga upp i ansiktet på killar! Hahah

Min älskling blev lite orolig att någon kille skulle röva bort mig

Hahah!

Hur går det för er!!??? Fes? Goldy och alla andra?? Buslinna?

• drömbrud

Vegetarian!

Bra! Känner precis som du!
    Först sa jag attjag ska gå "bara 3 veckor ren kur". Men nu! När det ändå går så bra kan jag ju lika gärna fortsätta tils jag nått mitt mål!? Eller hur! Jag ska ne 10 kilo till sen har jag ett BMI på 22.. Det är bra

Har oxå längtat efter det sociala.. just det det sociala.. Igentligen inte maten i sig utan att alla polare går o käkar jag jag ba " ööh asså nää, jag är inte hungrig, jag käkar senare, hemma".
    Ibland klassas jag säkert som "elak flickvän" eftersom att jag oftast tar med mig pojkvännen ( fästmannen) hem och äter med mig.. Men de e sånt man får ta.. Det är bara några veckor av mitt liv sedan kan jag vara mer social igen! Fast nyttigt social!!!

Va snällt av din konsulent! Jag ska jubyta mina påsar.. Men hon svarar aldrig på mitt mail! Ska ringa henne imorgon och kola om jag kan komma förbi!

• drömbrud

Jag har oxå varit tjock sedan barnsben.. Eller sedan 8-9 års ålder ungefär.. Då min mamma och pappa skilldes så började jag gå upp i vikt.. tragiskt...

• drömbrud

Jag mätte mig inte i början.. Tyvärr.. Har inte märkt såå stor skilnad just i byxorna.. men i tjojorna efinitivt. Har aldrig haft stor rumpa eler tjocka lår. Utan smal nere och rund uppe

• drömbrud

Men jag tror inte att 5 kg per storlek funkar för mig.. Isånna fall jag har jag fått ner 2 storlekear.. De tror ja inte riktigt

beror nog på hur mn är byggd och vart fettet sitter. Men de som har en sån kropp att storlekarna minskar pe kg så är det bara att gratulera.
    Dick känner jag att mina kläder sitter snyggare nu än förut.. Inga Kassler brallor eller korv t shirts längre

• drömbrud

hahah!

Sånna fall skinnbrallor (på vissa)

• drömbrud

Aloo flickor!

80.1 idag

Snart!

• drömbrud

Aaaloo!!

Tjejor! I need you girls!!

• drömbrud

Jag ahr nu ett BMI på 26.7 "lätt överviktig" WOHO!!

• drömbrud

hahahah! *bockar och bugar*

Jag ahr bara fått i mig 1 av 3 liter och bara 1 av 3 shakar!

Ska dricka en dubbelsvamp nu och dricka massa vatten!

Gjorde en 2a shake förut idag med colalight (enligt anvisningar på viktklubben) men de smakade SKIT! Kunde inte dricka! Så de får bli dubbeltupp här i kväll till filmen "mitt stora feta grekiska bröllop"

Puss på er va ni är guliga!

• drömbrud

Ska någon gå över till kombineradkur på måndag? eller är det fortfarande renkur som gäller?

• drömbrud

Vegetarian!

Igentligen vill jag ju iaf gå ner minst 5 kilo till!
    Så jag tror jag fortsätter med min renakur! Jag får ju 30 nya påsar på måndag som jag måste "njuta" av.

Nu laggar jag mat till fästmannen! Jag har verkligen saknat att göra mat! Det tycker jag är SÅ rolig!
    Svårt att smaka av maten.. Jag smmakar och spottar snabbt ut

Så jag tror faktiskt att jag ska ge 1 eller 2 veckor renkur till! Eller som jag brukar säga till killen. Jag kör på tills jag nått mitt mål! O det tar 1 eller 2 eller 3 veckor till så tror jag faktiskt för en gångs skull att jag fixar deT!

Så ja rullar in i vecka 4 på måndag! 10 kilo lättare!

Började på 89.7 och nu väger jag 80.1!

• drömbrud

Usch ja känner mig så ful o tjock ikväll.. Usch! Vill inte gå ut!

• drömbrud

Måste göra er besvikna tjejer!
    Jag har avbrytit min ren-kur och har gått över till "Gi diet". Har känts bra men en riv start me nu sista veckan så märkte jag och min kille att jag blev mer och mer fixerad! Det ända jag tänkte å var hur jag såg ut, jag jämförde mig och jag har lätt för att må dåligt och jämföra mig med andra, kritisera mig själv och inte tillåta mig synas eller älskas!
    Allt som snurrade i mitt huvad var kilon centimentrar och jämförelse! SÅ jobbigt..

Jag valde att innan allt spårar ur, jag mådde så dåligt i Lördags att jag nästa grät så fort jag tänkte på utseende, så jag avbröt min rena kur efter -10 kilo.

Jag har gått upp 2 ketos kilon men är ändå nöjd!

Jag kände precis som "mastermind" oxå att min viktnedgång inte blev för mig själv. Det blev för att "inponera" på andra som och jag själv glömdes bort mitt i allt shakande.
    Jag förlorade allt vad socialkontakt heter för att inte bli frstad eller för att slippa säja att jag bara äter soppor.

Men!
    Jag tycer att CB är en fantastisk metod som många når långt med! Har man sin egnen motivation!

Jag som sagt ska köra vanlig Gi diet. Har gjort det för och det är ett enkelt sätt att "äta sig smal". Det tar sin lilla stund men ja känner att det är bäst..

Hoppas att de är OK om jag hänger kvar här i tråden! Jag ror att jag kommer ta en shake dag eller så ibland fall ja känner mig lite "svullen".

Tusen kramar! Och STORT tack till alla som stöttat miG!

• drömbrud

Quinua kan jag tipsa om! Somalternativ till pasta, potatis ,ris etc.. Super gott!!

Svar på tråden Cambridge Kuren