Måste göra er besvikna tjejer!
Jag har avbrytit min ren-kur och har gått över till "Gi diet". Har känts bra men en riv start me nu sista veckan så märkte jag och min kille att jag blev mer och mer fixerad! Det ända jag tänkte å var hur jag såg ut, jag jämförde mig och jag har lätt för att må dåligt och jämföra mig med andra, kritisera mig själv och inte tillåta mig synas eller älskas!
Allt som snurrade i mitt huvad var kilon centimentrar och jämförelse! SÅ jobbigt..
Jag valde att innan allt spårar ur, jag mådde så dåligt i Lördags att jag nästa grät så fort jag tänkte på utseende, så jag avbröt min rena kur efter -10 kilo.
Jag har gått upp 2 ketos kilon men är ändå nöjd!
Jag kände precis som "mastermind" oxå att min viktnedgång inte blev för mig själv. Det blev för att "inponera" på andra som och jag själv glömdes bort mitt i allt shakande.
Jag förlorade allt vad socialkontakt heter för att inte bli frstad eller för att slippa säja att jag bara äter soppor.
Men!
Jag tycer att CB är en fantastisk metod som många når långt med! Har man sin egnen motivation!
Jag som sagt ska köra vanlig Gi diet. Har gjort det för och det är ett enkelt sätt att "äta sig smal". Det tar sin lilla stund men ja känner att det är bäst..
Hoppas att de är OK om jag hänger kvar här i tråden! Jag ror att jag kommer ta en shake dag eller så ibland fall ja känner mig lite "svullen".
Tusen kramar! Och STORT tack till alla som stöttat miG!