nicobo: det är nog inga problem att byta! Jag får iaf det - och jag vet många som gör det, speciellt i början då man inte har hittat sina favvisar än! Lite längre bak i tråden (inte jättelångt) pratade vi om olika tips som kunde ge lite blandningar av shakerna - du vet väl att du kan använda vissa kryddor samt värma/krossa is i. En del får bara i sig det med sugrör osv.. Mitt tips är att "gilla" åtminestone några smaker .
Att frysa är vanligt!! Jag frös också ett tag, men inte lika mkt nu . ha du dina tjocka tröjor
Jalle: gud va härligt med Sälen *avis*
När kommer du tillbaka? har du tillgång till internet? *kommer ju sakna dig annars.... *
Fru66: vi väger i så fall lika mycket just nu - skillnaden är att jag loosat ca 20 kg för att ligga på denna vikt....Grattis till en så fin start!
babycakes: BRA! Duktigt att inte låta sig frestas! *dunkar i ryggen*
Ja, solen är ytterligare en inspirationskälla igårkväll provade jag ännu fler jättegamla kläder som jag inte riktigt kunde ha då jag provade sist, för några veckor sen - NU kan jag ha dem!!! Och du, jag tappade 2,7 första veckan och har sen legat mellan 1-2 kg/vecka.
Ikväll ska jag ÄTA!!!
Jag och sambon ska ut på galej och är bjudna på fin middag med underhållning av hans mamma. Detta är en gemensam födelsedagspresent som hon bokat runt jul.
Jag trodde jag skulle vara klar med kurandet (har ju ifs nått mitt mål på 75 kg som jag satte upp hos konsulenten vid starten 2:a januari, men jag vill ner mer!
ja,ja konsulenten tycket att jag varit så duktig (jag med, hihi ) så hon tyckte jag skulle bjuta denna kväll med viss hållsamhet då min mage är ovan. Hon sa att det man måste akta sig för är fet mat, ost mm annars får man rejält ont i magen. Jag kommer äta LITE och långsamt och undvika kolhydrater så gott det går. Som konsulenten sa; det är kanske värt att gå ner lite mindre denna vecka eftersom jag kört så länge (2,5 mån )
Håll tummarna för mig ikväll!!
KRAAAAAAM alla