• fes

Cambridge Kuren

Jaa, då var man igång
    Druckit första shaken.....
    Skulle kunna hälla i mig ett par rostade mackor men bäst ja sätter i gång å städar så ja får annat i tankarna....

• fes

Drömbrud

ja de e klart dom håller men e man coloman så e man

• fes

Fy fan säger ja bra, ursäkta språket, men ja kom just på att "sysselsätta" mig med mannen denna första veckan kan ja ju heller inte göra då jag har mens..........

• fes

Jag hade inte haft nå problem att "sysselsätta" mig med honom under mensen. De e han som e så kinkig
    *skakar på huvudet*

• fes

Gubben har en gammal snurrvåg som var elak mot mig i fredags... jag har en digital våg som har slut på batterierna... tänkte sätta in nya så upptäcker ja att det är sådana där stora platta runda. Typ sådana man har klockor fast 3 storlekar större, sådana har man ju inte liggande hemmme

• fes

I våran tabell här på tråden skrev jag 98 kg då jag trodde jag vägde 97 men gubbens dumma våg visa 99..... haha så jag tog 98.
    Men de e klart att ja hade velat ställa mig på en riktig våg idag. Förra gången ja gick på CK vägde ja mig hela tiden. Det var mycket inpirerande eftersom ja gick ner hela tiden !

• fes

Nu ska ja äta tomatsoppa!

Vilka är era favoriter
    i CK sortiment ?

Jag gillar chokladen !

• fes

Salt ? choklad ? Nee vet du va den e ju jättego !

Därimot var tomatsoppan nåt av de värsta ja varit med om.... ursch å fy ! Ska se om jag kan få byta mina påsar....

Svampen har jag ett väldrigt svagt minne av att den var ok....

Hemma just nu har jag choklad, choklad med mint, grönsakssoppa och tomatsoppa. Hoppas inte grönsakssoppan e lika äckling.

Gav min dotter kvälls mat förut... åå va jobbigt de var att servera de rostade mackorna........... mmm vad jag ville va med å smaska........ har de oftas jobbigast på kvällen.... men nej ja ska inte bryta redan första kvällen.

• fes

ursch de e jobbigt nu.......
    ska ta min sista shake snart, damsuga å nana......... man får ju int evara uppe för länge när man CKar........

• fes

God morgon gott folk !
    Har sovit fruktansvärt dåligt i natt, sömnen har egentligen varit = obefintlig.
    Så tyvärr på min första dag (natt) åt jag fyra rostade mackor och en handfull näve jordnötter
    De e ju bara till att fortsätta kämpa.
    Å ja tänker inte ge upp!
    Hur går det för er ?

• fes

Ja kämpar å ja kämpar....... inte den bästa start med min stora motivation. J
    ag är arbetslös sedan dec månad och har under jul vridit klockan helt om och försöker nu vrida tillbaka och få sömn på natten. Men jag vaknar varje natt å kan inte somna om. Andra natten jag är vaken rakt igenom..... Och har då dessvärre ätit, inga jätte snesteg men ändå. Men jag fortsätter att shakea. Jag vet att ja kommer fixa det för ja vill inte misslyckas framför min fästman. Jag måste visa lite jävla anama. Och de som e så kul är att han har försökt sätta igång fler gånger då han gått upp mycke de senaste och jag vet att om jag tar mig i kragen kommer hans tävlingsinsinkt fram å den vill ja se
    Tycker de bara är så kul .... hehe

Ha en bra dag tjejer !

• fes

drömbrud
    Ja vid datan kan ja förstå att hjärnan är igång... kan sitta hur länge som helst och tiden bara rusar iväg

Men att titta på tv tycker ja e bra när man är sömnlös......... helst ska man ju titta på något som lite lagomt bra.....

• fes

Tack för länken drömbrud !

Hehe fick vatten på kvarn om att de e bra å äta när man inte kan sova.......

• fes

Men jösses vad ni pladrar på när man e borta en stund

Kul att denna tråd har tagit sådan fart ! Känner mig väl inte så duktig då jag dessa två sömnlösa nätter ätit... men men jag ser framåt inte bakåt

Värsta är att jag ska hem til min partner in crime i helgen då vi ska med barnen på Disney on Ice. Vi e ena riktiga gottegrisar ihop....
    Har sagt att jag har börjat shaka... men ja har ju fuskat.... känner mig vingelkantig i beslutsamheten....

• fes

Ja för Guds skull Drömbrud håll dig borta från mig ............

Tänkt att imorgon så känns de bättre och du är så stolt över dig själv för att du inte gav vika för suget.
    Power too you girl !

• fes

Tjena mittbena
    De har gått bra idag !
    Äntligen Jag vet att jag fixar det denna gång, så e de bara. Ska iväg till vänninan imorgon (som fick ångest för att ja satt igång, hehe) och gå på Disney on Ice, kommer tillbaka på söndag. Ni får ha en bra helg å kämpa på ! På måndag ska jag väga mig (på gubben dummevåg) och väntar inga mirakel men känner att ja måste ändå bara för att

Ha de gött, Kram

Svar på tråden Cambridge Kuren