• discodivan

Cambridge Kuren

jaha syndandet i fredags kostade mig 3 dagar men men i lördags startade jag med cambridge och på 1 vecka med nutrilett/cb o 1 dags synd är resultatet -2.6kg.

så går jag ner 0.4kg /dag som nu lördag söndag med cb, så har jag nått mitt mål om 37 dagar - ingenting egentligen - men hua vad länge det känns , sen får vi hoppas jag kommer i min klänning
    groups.msn.com/libenhedwahlbom/vraklder.msnw&PhotoID=375
    annars får det minsann bli några veckor till

• discodivan

hm, om jag sätter målet att gå på ren kur till min födelsedag 6 maj så kanske det blir lite lättare - då har jag ju ett synligt mål inom räckhåll - så får jag ta nya tag efter hur resultatet ser ut då

ÅHEJ - nu tar vi krafttag

• discodivan

anira - hej, kul då startade vi med ck samtidigt

hur mycket vill/ska du gå ner?
    jag väger mig varje morgon

• discodivan

ja du är en förebild bruden du får låna min klänning sen

• discodivan

hmrpf verkar fortsätta gå ner 0.4kg per dag när jag äter ren kur o är i ketos, men när jag uteslöt sista målet o tog en pannbiff i förrgår gick jag ner 1.1kg istället ???

• discodivan

mm man kanske ska byta ut 1 mål mot lite proteiner idag hade jag gått ner 0.4 som vanligt med ren kur o i ketos

• discodivan

jaha det hade jag visst redan skrivit

• discodivan

fast samtidigt hamnar man ju ur ketosen o det e ju inte så kul den dan man ska ta igen det

• discodivan

klarar man det utan våg så e det väl bara att köra på själv behöver jag det för peppningen
    välkommen

• discodivan

javisst man ser ju hekto även på dom

Svar på tråden Cambridge Kuren