• drömbrud

Cambridge Kuren

Vart tog Cambridge kuren trådar vägen!?!? Hittar dem inte..

Börjar på renkur imorgon, 3veckor...

Någon annan?!??

(De som vill komma med inlägg om at äta varierat och rätt kost bla bla bla ber jag att inte ens lägga ner sin tid på att skriva ett inlägg här, jag är ute efter fler "Cambridgare" och inte andras åsikter om min "batnings metod". Tack.)

• Svar på tråden Cambridge Kuren
  • fes

Men jösses vad ni pladrar på när man e borta en stund

Kul att denna tråd har tagit sådan fart ! Känner mig väl inte så duktig då jag dessa två sömnlösa nätter ätit... men men jag ser framåt inte bakåt

Värsta är att jag ska hem til min partner in crime i helgen då vi ska med barnen på Disney on Ice. Vi e ena riktiga gottegrisar ihop....
    Har sagt att jag har börjat shaka... men ja har ju fuskat.... känner mig vingelkantig i beslutsamheten....

• drömbrud

Usch ikväll kan inte jag sova!!! Fes! Du påverkar mig

Var SÅÅ nära från att ta en smörgås med massa bregott och plommonmarmelad!!!

Tugade på ett russin en sekund, men den smakae ändå skit..

Jag vill ha en smörgås!!!!!!!!!

• drömbrud

Nope, nu ska ja kissa en sista gång (drack 3dl vatten och 2dl lightsaft nu när hungern satte igång) och försöka sova igen... Utan mat!

• fes

Ja för Guds skull Drömbrud håll dig borta från mig ............

Tänkt att imorgon så känns de bättre och du är så stolt över dig själv för att du inte gav vika för suget.
    Power too you girl !

• vegetarian

mastermind: tack för att du visade bilder o allt! Ser att din skala har tre av mina färger (färg 1,3,5, där 5 är max)har fått den som motsvarar 2+ på din som mest.
    Men eftersom det mäter koncentrationen av ketoner per liter så borde det ju ha betydelse för hur mycket man dricker/kissar. Eftersom jag har utslag ändå på min sticka så borde jag vara i ketos .

By the way. Jag vägde ju 90,1 hos konsulenten igår kväll. Så kom sambon hem med vågen och på den vägde jag 90,5
    Men nu i morse efter morgonkisseri + i underkläder vägde jag 88.2!!!!*jublar*

• tina4

Godmorgon flickor!
    Blev själv stimulerad av detta hurtiga tillrop igår morse av annan Cambridge kämpare och anslöt mig då till BT o tråden. Ska kolla detta med ketoner i urin idag. Ned 1,4 kg på morgonen dag 4 är inte mkt att hurra för, men det måste väl gå vägen till slut...! Ser ju hur vikten kan variera hos er andra från morgon till kväll!

• Mastermind

vegetarian - Grattis!! :D Det är ju den vikten man ska gå efter (naken morgonvikt efter toalettbesök) för det är då man väger som mest lika varje dygn (sen kan man ju pendla rätt mycket efter hur mycket vatten man får i sig + vilka kläder man har, såklart). :)

• drömbrud

jag vägde 86.2 naken morgonvikt efter kisseriet! Är det möjligt?

• janna24

hej drömbrud....
    mitt första mål är ner till 85 kg så 8 kg kvar tills dess, därefter har jag ett till mål och det är ner till 80 kg....
    börjar redan trötna men vi får väl se....

jag är lite som "vegeterian" äter lite ibland....hon kan inte hålla sig borta från mackorna och jag från kexen... :)

• drömbrud

Haha, jo då. Det går. Om man bara vill!

Fråga min kille om mig och choklad... en härlig chokladkaka från fazer... MUMA

Svar på tråden Cambridge Kuren