• drömbrud

Cambridge Kuren

Vart tog Cambridge kuren trådar vägen!?!? Hittar dem inte..

Börjar på renkur imorgon, 3veckor...

Någon annan?!??

(De som vill komma med inlägg om at äta varierat och rätt kost bla bla bla ber jag att inte ens lägga ner sin tid på att skriva ett inlägg här, jag är ute efter fler "Cambridgare" och inte andras åsikter om min "batnings metod". Tack.)

• Svar på tråden Cambridge Kuren
  • drömbrud

Signatur: Drömbrud
    Startdatum: 070108
    Längd: 173cm
    Starkvikt: 89,7kg
    Aktuellvikt: 82,9kg
    BMI:29,7
    Mål:68kg

• drömbrud

Tack!
    Fast idag mår jag PISS! Mensvärk till TUSEN och mår illa ochkänner mig helt svimmfärdi!

• Buslinna

Jag mår redan mycket bättre, skönt nog. :) Och bananchoklad var gott, men kycklingsoppan gillade jag i stället inte.

Grattis drömbrud - hoppas att det kan vara lite tröst i illamåendet också.

• Lelle!

skit också, kunde inte stå emot godissuget så jag föll för frestelserna. men nu efteråt är det verkligen inte värt det. så irriterande, hade ju fått sån bra viktmedgång. hoppsa jag inte går upp allt för mycket bara. jag ska börja imorron direkt med ren kur igen. ska inte dricka fun light och cola light nått mer, tror det kan vara det som gör mig godissugen.

• vegetarian

Men herre guuuud tjejer vad ni loosar kg!! Här knapras det på vikten i sakta gemak...
    Har jobbat idag och är helt SLUT *gäspar*

Detta är 14:e dagen på ren kur (INGET fubbande)tycker att mitt sug inte är så farligt om jag bara låter bli att utsätta mig för frestelser, tex vara i köket när det lagas mat. Helst vill jag bara programmera bort "mat" men det är ju liiite svårt. Idag åt familjen innan jag kom hem - skönt!

Nej, ni nu ska jag kasta mig i sängen - har födelsebarn att gå upp och fira i morgonbitti!

grattis till alla nedgångar!

• drömbrud

Vegetariean!! Ooh 14 dagar!! Bra jobat!

Jag mår fortfarande inte bra.
    Tog en kortprommenad.. Det är allt jag vart ute..
    Kan bero på att de är första dagen på mensen...

• Mastermind

Jag har beslutat mig för att gå tillbaka till att äta mat, och försöka äta bättre. Det är det jag måste göra i slutändan, och jag är rädd att jag går ner till min målvikt snabbt med CK, men att jag sen äter upp mig igen med helt fel man (som jag gjorde efter första omgången).

Och jag har världens bästa tajming, eftersom jag lagt ut 700 kr på 21 engelska CK-påsar precis.. Får väl ta dem som kvällsmål då och då, ifall ingen här är intresserad?

Och om ni vet nåt bra recept på en snabb och god sallad (tänkte äta lätt till middag) så får ni gärna hojta till. ;) Frukost, lunch och mellanmål är redan planerade.

• Lelle!

idag är jag igång igen och vågen visar 80,2, så jag har vara gått upp vattnet. känns bra. nu ska jag gå ner till 65 på ren kur, alltså 15 kg.

mastermind: hur mkt gick du upp när du la av med ren kur förra gången, åt du onyttigt eller varnligt. lycka till med den nyttiga kosten, kommer att gå jättebra. jag rekommenderar att äta grönsakssoppa, men typ morötter, squarsh, vitkol och krossade tomat och sånt, super nyttigt och jättegott

Svar på tråden Cambridge Kuren