• drömbrud

Cambridge Kuren

Vart tog Cambridge kuren trådar vägen!?!? Hittar dem inte..

Börjar på renkur imorgon, 3veckor...

Någon annan?!??

(De som vill komma med inlägg om at äta varierat och rätt kost bla bla bla ber jag att inte ens lägga ner sin tid på att skriva ett inlägg här, jag är ute efter fler "Cambridgare" och inte andras åsikter om min "batnings metod". Tack.)

• Svar på tråden Cambridge Kuren
  • drömbrud

Buslinna

De är sannt det du säger. Jag tänker mer CB som en start, en regäl start och sedan ändra på gamla mönster. Som man bryter under tiden med CB.

Jag är kört med GIdieten förut. Funkade jätte bra! Men kännde att jag inte kunde stå emot efter ett tag (brist på vilja?). Nu har jag all motivati jag kan få och sedan fortsätter jag med GI.

Jag tror de går bra! Man får e det lite tid och inte stressa upp sig allt för mkt..

• vegetarian

Urk! Min konsulent "lurade" på mig en grönsakssoppa senast med motivationen att den var lite kryddig och god. Så jag lät mig övertalas...Men fy j***ar vad vidrig !!!! Tycker JAG Så jag fick inte i mig, kände kväljningar hela kvällen och fick ta en annan shake
    Tycker hon är skyldig mig en ny påse...

mastermind: Tack! Kul att se dig i tråden Kör du kombinerat nu eller rent? Roligt att du gillar smakerna från england. Toffie...nja, låter lite i sötaste laget för min smak - men å andra sidan vet man ju inte förän man provat

Buslinna: jag är nöjd med resultatet och hoppas kunna fortsätta att tappa runt 2 kg i veckan men vet att det inte kommer bli så.. Jag stod ju still ett tag, gick ner LÅNGSAMT sen dippade jag vissa dagar 0,5 kg. Men jag vet inte om mina resultat kan räknas till "snabba" inte om man jämför med vissa här!

Drömbrud! Härligt och grattis till nedgång!

PennyLane: hur har det gått idag?

• vegetarian

Drömbrud: jag har tänkt ung lika ´med att övergå till GI-mat sen Men är lite novis, ska ta denna tid till att hitta bra recept/förslag på mat man kan laga lätt mm. Borde ju vara bra mat för hela familjen? Har du ngt tips om bra sidor på nätet??

• Mastermind

vegetarian - Jag gillar egentligen inte söta drycker heller, men den här var god, lite "träig" pga valnötterna. :) Och så har mitt sockerberoende väckts till liv igen under min megapaus, så jag får nog starta kuren på söta drinkar om jag ska klara av att hoppa på igen.. :/ Har inte bestämt mig hur jag ska göra än, är så himla sugen på att bli av med övervikten SNABBT, men samtidigt så vet jag ju att jag måste lära mig äta rätt för att kunna hålla övervikten borta också. Hmm. Försökte starta om igår och idag, men jag går för lång tid utan mat i skolan på dagen så när jag kommer hem är jag vrålhungrig och kan inte hålla mig. :( Men imorgon går jag bara från 10.15 till 14.00 så jag ska försöka igen då.

Guuud vad jag håller på..

• Penny Lane

Hej chicks!

Morgonen började skrattretande. Jag vägde helt plötsligt ett kilo mer än vad jag gjorde i går. Något som så klart fick en ganska naturlig förklaring i form av en tokblödning. Alltså liiite fel tid i månaden att väga mig på;)

Men det var i alla fall nästan 1 kg ner från förra veckan, så trots menssvullen kropp fortsätter det neråt.

Nick: Penny Lane
    Längd: 168 cm
    Startvikt: 89,4 kg
    Startdatum: 2007-01-02
    Nuvarande vikt: 82,3 (81 kg för en dag sedan - före mens)
    Målvikt: 70 kg (= mål 1, 65 kg=drömmål)

• vegetarian

Då kommer det bli extra kul nästa vecka ist PennyLane!
    Du har ju gått ner jättefint totalt på denna tid! Kul!!!

• drömbrud

Penny lane

Likadant för mig samma dag jag fick mens.. Gick upp

Jag började på 89.7 och nu ligger jag på 81.4

Så de sätter igång ordentligt igen efter mens.. under mens gick jag knappt ner...

• drömbrud

Tjejor!!!

Jag har gått ner till 80.4 !!! Alltså 9½ minus nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Snart 10 kilo!!!!!!!! WOHOOOO!!!

Jag och mina vänner märker verkligen skillnad både påmitt utseende och på mitt självförtroende!!!

Tur att man har en FET förlovningsring (sedan i Lördags) som jag kan flänga upp i ansiktet på killar! Hahah

Min älskling blev lite orolig att någon kille skulle röva bort mig

Hahah!

Hur går det för er!!??? Fes? Goldy och alla andra?? Buslinna?

• vegetarian

WOW Drömbrud!!

GRATTIS!!

Både till resultat och ringen...*avis*

Själv ligger jag ca 5 kg "efter" dig och längtar till jag kan skriva den vikten i tråden.

• Penny Lane

Drömbrud - stooort grattis! Både till förlovningen och till viktminskningen!

Jag hoppas verkligen att min viktminskning tar fart efter mensen. Visserligen kommer den att sakta ner lite eftersom jag kommer att äta lite mat ett par dagar och äta lite mer mat på lördag (efterlängtad möhippa!). Men det är det värt. Jag börjar på ren kur igen på söndag och då är det full fart framåt!

Svar på tråden Cambridge Kuren