• drömbrud

Cambridge Kuren

Vart tog Cambridge kuren trådar vägen!?!? Hittar dem inte..

Börjar på renkur imorgon, 3veckor...

Någon annan?!??

(De som vill komma med inlägg om at äta varierat och rätt kost bla bla bla ber jag att inte ens lägga ner sin tid på att skriva ett inlägg här, jag är ute efter fler "Cambridgare" och inte andras åsikter om min "batnings metod". Tack.)

• Svar på tråden Cambridge Kuren
  • drömbrud

Men jag tror inte att 5 kg per storlek funkar för mig.. Isånna fall jag har jag fått ner 2 storlekear.. De tror ja inte riktigt

beror nog på hur mn är byggd och vart fettet sitter. Men de som har en sån kropp att storlekarna minskar pe kg så är det bara att gratulera.
    Dick känner jag att mina kläder sitter snyggare nu än förut.. Inga Kassler brallor eller korv t shirts längre

• vixen not a tramp

och matplagg som äR SÅ SNYGGT! not...

• drömbrud

hahah!

Sånna fall skinnbrallor (på vissa)

• vixen not a tramp

säger som Marit Bergman I been too fat to wear leather pants

• drömbrud

Aloo flickor!

80.1 idag

Snart!

• drömbrud

Aaaloo!!

Tjejor! I need you girls!!

• drömbrud

Jag ahr nu ett BMI på 26.7 "lätt överviktig" WOHO!!

• vixen not a tramp

Tänk att en "lätt övervikt" kan skapa sån glädje, det är ju UNDERBART! Härligt kämpat!

• vegetarian

Applåderar Drömbruds lätta övervikt!

Här har det gått segt med intag av vatten samt shakes idag .

Har varit på benen och åkt runt en massa mellan shoppingrundor och fikabesök (läs: the för mig - fika för de andra).

Har fortfarande dryga halvlitern kavr till 3 liter vatten och en shake kavar att skaka och slurpa i mig. Var tvungen att natta barn och reda ut konflikter mellan två kollegor när jag kom hem så jag har inte hunnit !

Men NU ska jag!

Svar på tråden Cambridge Kuren