Jag har insett att det inte går att köra ren kur när man har låååånga, krävande arbets- och skoldagar. Framför allt när man arbetar med samma tre personer från morgon till kväll - det är svårt att förklara att man inte äter något i deras närvaro (men fullkomligt hinkar i sig vatten). Och jag tänker inte berätta vad jag gör för hela världen.
Så, jag kör på med påsarna så ofta det bara går och planerar att ta med mig en räksallad eller liknande att äta till lunch under de mest krävande dagarna. Det blir iaf att jag ersätter åtminstone två mål mat om dagen med CB, så viktminskningen fortsätter. Lite tråkigt att det inte går så fort som man skulle önska, men det är mycket, mycket bättre än att fortsätta gå upp i vikt som förut. :)
Jag ska fortsätta så i en och en halv vecka till. Sedan ska jag jobba några dagar och måste ha energin på topp. Men det är mycket möjligt att jag fortsätter igen efter det - det är så skönt att se vågen ticka neråt!
drömbrud,
Tråkigt för oss att du inte längre CB:ar, men det låter som att du tog ett mycket klokt beslut! :) Du har kämpat till dig en suverän start och jag hoppas att det fortsätter att gå bra!