• vegetarian

Cambridge Kuren

fantastiskt Drömbrud! grattis

Janna: jag tycker inte att det är dåligt med tanke på att du ÄTIT ! Kombinerat ska ju också fungera - förr eller senare är vi alla där .Kör hårt på komb.!

Välkommen Buslinna! Lycka till imorgon - det kommer säkert gå bra!

Idag har jag drabbats av ngn form av FÖRSTOPPNING !
    Gud så jobbigt!
    Nu sitter jag och väntar på att ett microlax ska verka...

Vad kan man gör för att förebygga/motverka detta? Det är väl en ganska vanligt "biverkning" då tarmarna inte får så mycket att jobba med...
    Linfrön - det borde man väl kunna dricka med vatten? De tas ju inte upp av kroppen, bara passerar och hjälper tarmarbetet??

Några bättre tips??

*hjälp... *

• vegetarian

tina4: JO! för mig har det blivit "mycket" av bara 3 påsar
    jag har varit på toa (nr 2) Flera ggr under mina 11 dagar och idag var det den största (ursäkta detaler :-8)jag någonsin varit med om .
    Var som att krysta ut ett barn under en förlossning! Blev så matt att jag somnade efter toabesöket. Jag har ont som bara den nu efteråt och det kom blod tom. Kan knappt sitta.

*synd om mig!!*

tack för alla tips om att hålla magen igång! Jag blir mest så hård och att "slutstationen" inte fungerar; det har, halvvägs, svårt att lämna kroppen om man säger så....

Hi,hi trevlig fredagskväll på er!!

• vegetarian

Mastermind: Gud så duktigt av dig!! jag har dragit pulka idag i tö-snö (=TUNGT )men det är det närmaste gym-träning jag kommit .
    Härligt att det känns så bra! Det är klart att det går vägen!

• vegetarian

Godmorgon i stugan !

WOW Mastermind!! Vilken våg du har just nu!! Flyt på bara

Här är det -0,6 på vågen och jag är glad som en sol

Sambon har lagat äggröra så det luktar upp hit till övervåningen och det bekommer mig inte! Nu har det faktiskt fungerat väldigt bra några dagar. Hungern är borta (kroppen får ju det den behöver)men såklart är det gott att föreställa sig diverse maträtter - man är ju VAN att äta.

idag ska jag roa mig med att kasta ut julen

• vegetarian

lillamejj:Jag började också med en choklad och tyckte sådär - men snart kommer du se fram emot "måltiderna" och då är de goda . Man kommer nog ha favoriter som man kommer tröttna på med, hihi. prova att blanda tex banan/choklad eller vanilj/choklad - var ett tips jag fick. (inte för att jag gjort det...än).
    Jag blev glad av bananen smakar som skumbanan - tyvärr tog min sista påse slut till lunch idag .
    Förra veckan ångrade jag att jag bara tog tre påsar choklad/mint, de smakade ju som after eight *slurp* men denna vecka tycker jag att minten smakar syntetisk
    Ja, ja som sagt om man håller på ett tag har man kanske olika "veckans favvo"

Mastermind: Tack! Min vägdag hos konsulenten är onsdagar.

Drömbrud: Kom igen! Kom igen! *klappar händerna i takt med att jag busvisslar*
    Hamburgare är jätteäckligt....*ser övertygande ut*

• vegetarian

Idag är ingen bra dag
    Med ck fungerar det alldeles utmärkt (förutom att jag tappat aptiten och inte fått i mig mer än vatten än).
    Jag o sambon har kraschat..
    Enligt mig hans fel .
    Detta är ifs OT men det påverkar ju allmäntillståndet.
    Nu har han i sin irritation ringt sin mamma och hon hade tydligen tyckt "stackars dig" till honom sen klämmer han fram att han trpr att svärisarna tycker att jag är helt dum i huvudet och förmodligen har tyckt det ett tag . Här har man suttit och lett falska leenden mot mig på julafton alltså... grrrrr.

ville bara skriva av mig *snyft*

• vegetarian

Tack för kramen!

Vi har varit ihop ett par år, har villa och ett barn.

Vi rök samman för att jag hade lite ont i huvudet och sa att jag skulle vila bort det en stund på morgonen (hade varit uppe sen ottan med barnet + att han hade sovmorgon till 12.00 igår...). Då ska han ställa in barnets kalas med hans släkt (de kunde inte komma på riktiga dagen)eftersom han inte tror att vi hinner städa. Saken är den att vi delade upp städningen igår och jag slet så svetten lackade ända fram till kvällen med mitt SAMT gav förslag på att vi skulle hjälpas åt med det som HAN sen sa att "det där gör jag ikväll när barnet sover". Blev inte gjort...
    Jag sa bara att han inte skulle skylla på att jag var dålig så jag började städa vidare utan att vila. Då ringer han ändå och avbokar jag hör att han säger till sin mamma "hon mår lite dåligt idag..." då svarade jag så mamman hörde att jag är INTE sjuk. De la snabbt på luren och mamman sa ngt om stackars dig till honom

Där är vi nu.

Han har dessutom sagt massa saker jag blir ledsen av.

men han är snäll i vanliga fall och jag älskar ju honom .

• vegetarian

Hur går det för alla med shake:andet

Har just klämt en cappuchino!

jag brukar ruska mina i en shake-flaska, och jag vet inte om jag inte lyckades riktigt med chokladen i morse men det blev en läskig smak som satte sig på en tand . Förmodligen en klump som inte blivit helt upplöst! Smakade koncentrerat!

• vegetarian

min konsulent tar 440:- för en vecka (21 påsar)och INGET i startavgift. Men jag har hört att det finns konsulenter som även tar betalt för "konsulationen" så det är visst lite olika.

Har suttit med näsan i böcker och datorn då jag jobbat idag (hemifrån). är en aning trött i huvudet...

Ska nog dricka lite mer
    *klunkar*

• vegetarian

Men herre guuuud tjejer vad ni loosar kg!! Här knapras det på vikten i sakta gemak...
    Har jobbat idag och är helt SLUT *gäspar*

Detta är 14:e dagen på ren kur (INGET fubbande)tycker att mitt sug inte är så farligt om jag bara låter bli att utsätta mig för frestelser, tex vara i köket när det lagas mat. Helst vill jag bara programmera bort "mat" men det är ju liiite svårt. Idag åt familjen innan jag kom hem - skönt!

Nej, ni nu ska jag kasta mig i sängen - har födelsebarn att gå upp och fira i morgonbitti!

grattis till alla nedgångar!

Svar på tråden Cambridge Kuren