Cambridge Kuren
Ja, det går ju helt klart, men jag vill inte gå ner allt med CB. Dels får huden stryk när man går ner så snabbt, dels är jag alltid lite luddig i hjärnkontoret (och det håller inte när man har tre deltidsjobb, heltidsstudier och ska söka hett eftertraktade praktikplatser och sommarvick) och så vill jag få in goda vanor till rutiner och inte tappa alltför mycket muskelmassa - det straffar ju sig sedan.
Drömmen vore att gå ner till under 80 kilo (önskar jag vägde lika mycket som du :D) och sedan därefter kunna börja träna hårt och arbeta på bra matvanor. Jag har alltid varit rätt kurvig så det är mycket möjligt att jag skulle vara helnöjd vid 65-75 kilo, det får tiden utvisa. :) Men realistiskt sett kommer jag nog inte hålla på så länge med CB. :)
Jag provade att äta riktigt kolhydratssnålt, men mådde illa av allt fett. Men vardags-GI blir det senare i form av fullkornsprodukter - jag har alltid föredragit sådan mat, så det fortsätter jag med. :)
Det låter som att du är på riktigt god väg! :)
Grattis till bröllopet! :) Jag har inga egna bröllopsplaner, utan hänger här mest för att jag råkade trilla in på forumet för ett tag sedan. :)