• drömbrud

Cambridge Kuren

Vart tog Cambridge kuren trådar vägen!?!? Hittar dem inte..

Börjar på renkur imorgon, 3veckor...

Någon annan?!??

(De som vill komma med inlägg om at äta varierat och rätt kost bla bla bla ber jag att inte ens lägga ner sin tid på att skriva ett inlägg här, jag är ute efter fler "Cambridgare" och inte andras åsikter om min "batnings metod". Tack.)

• Svar på tråden Cambridge Kuren
  • sansan

Novalii
    De tre första dagarna e pest de du beskriver stämmer bra in på hur jag kände mig trött orkeslös huvudvärk drick mer vatten det hjälpte mig när tredje dagen gått mådde jagtoppen

jag klarar bara att dricka choklad samt mintchoklad har testat de andra smakerna men nää konstig bismak
    testa att blanda med varmt vatten blir jättebra lycka till/sansan

• Saraa

hej allihop, ja har 2 frågor.
    för de första undrar ja om man måste ha en konsulent eller om man får använda cambridgekuren på egen hand?
    jag vill bara gå ner några få kilo så det känns ganska onödigt att ha en konsulent:/

för de andra: alla som har använt kuren säger att de har ändrat sina vanor o så och ja undrar hur mycket de motionerar då och hur ofta eller om de slutat helt me godis?

tack på förhand!!

• sansan

Hej saraa

man behöver inte en konsulent man kan köpa produkterna via nätet men det är bra att ha en konsulent anser jag kommer alltid frågor som man vill ha svar på.
    Jag har inte träffat min konsulent personligen, men pratat med henne på telefonen samt via mail det har hjälpt mig.
    jag har inte kommit igång med träningen som man borde å godis unvker jag helst men visst har jag fuskat med det.lycka till du kommer att lyckas hur du än beslutar....kram sansan

• sansan

hej igen saraa

glömde att säga...angående vanor mina dåliga vanor som tex cola beroeende är helt borta sen är jag världens största godisgris men har inga problem med att åta bli det å det kan jag säga det hade jag väldiga problem med innan cambridge.
    / sansan

• novali

Hallå tjejer!

Hoppas helgen varit bra!

Min har varit jättebra! Jag har utsatts för väldens största utmaningar och ändå klarat mig!

Min tredje dag på Cambridge (som sägs vara den tuffaste) träffade vi vänner som åt pizza. Satt och glufsade i sig framför ögonen på mig, men jag stod emot!

Min fjärde dag firade vi min m2b´s lillasyster och hon vill gå till Max och äta hamburgare. Visst, det var ju hennes födelsedag. Jag tog en te!

Jag är superstolt över mig själv för det är just sådana grejer jag har fallit för i tidigare viktminskningsförsök.

Känner mig inte hungrig alls längre och är mycket piggare! Käner mig slank och nätt (antar att vätskan i kroppen försvunnit)

Nu kör jag på!

Hur går det för er tappert kämpande?

Lycka till!

• novali

Dag 5. Huuuuungrig som f*n!!!;)

• sansan

Hej

nu är jag på bättringsvägen

vägde mig i går kväll jippii vågen visade 76,1 vid start för tre v sedan 82,2 det blir -6,1 det e jag nöjd med
    kul att du kunde stå emot !!!!bra gjort

kram sansan

• vegetarian

Novalli: SUPERDUKTIGT!!! javisst är det såna tillfällen som gör det svårt, men jag tror att det är ÄNNU svårare om man bara "bantar" då tänker man "äh, bara det här lilla...osv". Har tänkt på att om man är mycket ute i svängen så FINNS det nästan bara onyttigt att snabbt köpa!Jobbigt när man står där och är hungrig ! Det är ett av mina skäl till varför jag fick min övervikt...

sansan: Det verkar gå bra för dig med! Jättebra nedgång ju!

Inkommer med nya siffror i morgon

Kram!

• vegetarian

Vill berätta också att det går jättebra för mig att köra rent - ingen försyndelse än.. men av och till längtar jag nu efter att få äta lite - hoppas att jag snart ror i mål!

• novali

Hej tjejer!

Hade lovat mig själv att inte väga mig förrän efter en vecka. Men igår kunde jag inte stå emot eftersom jag känner mig så smärt (antar att det är vätskan som gått ur).

Ställde mig på vågen...hade inte gått ner någonting :(

Det kommer säkert men jag trodde att jag skulle gå ner något kilo på 5 dagar!

Jag äter Levaxin pga för låg ämnesomsättning och börjar fundera på om det kanske sinkar min ämnesomsättning ännu mer? (Jag ska ju ha normal ämnesomsättning nu eftersom jag äter medicin som normaliserar) Men ändå!!!

Hur var det för er de första dagarna?

Kram kram

Svar på tråden Cambridge Kuren