• drömbrud

Cambridge Kuren

Vart tog Cambridge kuren trådar vägen!?!? Hittar dem inte..

Börjar på renkur imorgon, 3veckor...

Någon annan?!??

(De som vill komma med inlägg om at äta varierat och rätt kost bla bla bla ber jag att inte ens lägga ner sin tid på att skriva ett inlägg här, jag är ute efter fler "Cambridgare" och inte andras åsikter om min "batnings metod". Tack.)

• Svar på tråden Cambridge Kuren
  • vegetarian

Jag fick en äcklig beläggning på tungan under de först 2 veckorna, som också smakade apa...
    Det finns ngt "mintpaper" som man kan köpa från vissa konsulenter på nätet/i vissa affärer som tydligen ska vara ok. Har inte provat själv dock.
    man lägger det på tungan så smälter det...

• Buslinna

Jag rekommenderar tungskrapa, tandtråd och ett ordentligt munvatten (Listerine eller SB12, exempelvis). :)

• MrsA

Ska se om jag kan hitta mintpappret någonstans...

Hur mycket gick du ner de första veckorna? (Nyfiken i en strut!!)

Ha det bra!

• MrsA

Ah!!

Inte ens tänkt på munvatten!

Tack för tipset !!

• fru66

Hej alla!

Nu är det dags igen för mig! Det enda som funkar är att gå ner med cambridge!!!
    Det är ju hur jobbigt som helst, men kilona försvinner ju iallafall! Ska bli så skönt att starta igen!

Tur att denna sida finns, för man får så otroligt mycket pepp här!!!

• fröken lycka

Jag känner mig helt värdelös och helt j*vla dum i huvudet!!!

Naturligtvis har jag ätit mat, vilket inte är något annat än idiotiskt!!!

Jag har trehundramiljoner kilon som ska bort och så gör jag så här mot mig själv, blir så ledsen i ögat..

Är allt förstört nu? Måste jag sluta med hela kuren nu, eller kan jag fortsätta och låtsas som om ingenting hänt??

Känner mig helt förtvivlad..

• vegetarian

fröken lycka: SLUTA INTE!!! Det enda som händer är att du faller ur ketosen och (beroende på hur mycket du ätit)det tar inte lika lång tid att komma tillbaka som det gjorde från början, dvs 3 dagar. Du fördröjer resultatet någon dag..

Får man fråga vad du åt?

• MrsA

Allt är inte förstört!!!

Det sämsta du kan göra nu är att ge upp! Fundera lite på varför du valde att äta, ta sedan ett djupt andetag och nystarta!

Försök att komma ihåg hur jobbigt det är just nu. Det kanske hindrar att du frestas att äta en annan gång!?

Skickar styrkekramar!!

Lycka till!

• fröken lycka

vegetarian & MrsA

Tack!!! Ni är verkligen guld värda! Det här värmer och jag känner mig redan starkare.. Utan er hade jag kanske gett upp nu, men icke!

Jag mumsade i mig en klyfta potatis, fem skivor gurka med salt på och lite rå lök.

Vägde mig i morse och jag har gått ner 3.7kg min första vecka! Det var roligt!!!

Tack än en gång och hoppas det går bra för er alla!!!

Kram kram

• vegetarian

jahapp, dags för veckorapportering.
    Denna vecka -1,3 kg

Signatur: Vegetarian
    Start datum: 070102
    Längd:174cm
    Start vikt: 92,8 kg
    Aktuell vikt: 75,2 kg
    BMI:24,8
    Mål: 70kg

observera att mitt bmi är UNDER 25.... kan inte minnas när det var så senast...Måste vara 10 år sen

Hur går det för er andra?

Svar på tråden Cambridge Kuren