• drömbrud

Cambridge Kuren

Vart tog Cambridge kuren trådar vägen!?!? Hittar dem inte..

Börjar på renkur imorgon, 3veckor...

Någon annan?!??

(De som vill komma med inlägg om at äta varierat och rätt kost bla bla bla ber jag att inte ens lägga ner sin tid på att skriva ett inlägg här, jag är ute efter fler "Cambridgare" och inte andras åsikter om min "batnings metod". Tack.)

• Svar på tråden Cambridge Kuren
  • vegetarian

disco: tänk hur skönt det är i ketosen *älskar* jag tycker man känner sig uppsvälld o allmänt seg så fort depåerna börjar fyllas på....
    Gillar det inte alls!

Nu har jag precis kommit in från en lång prommis samt en timmes stillasittandes i solen bredvid en sovande unge i vagn på baksidan *jättehärligt* och svalt min första shake för idag. Åt visst lite av rester idag på min första "halva"
    men nu: Back to KETOS!!!!!
    Håll ut Disco!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• discodivan

ja usch känner mig skitäcklig när vattendepåerna är fyllda igen

tack tjejen - ketos here we come

• vegetarian

slå mig med ngt hårt i huvudet !!!
    Jag FUNDERAR på att ta ett glas rött !!!!

*skynda er!!!*

• discodivan

släpp glaset annars får du smisk

• Noomi

Haha! Och jag har nog aldrig kollat in så många recept som jag gjort nu under de här veckorna! Men (märkligt nog) är det bara nyttig mat jag är sugen på, alltid nåt.

Nu har jag gått halva tiden om man inte räknar med upptrappningen. Sen ska jag jäklar i mig aldrig behöva CK igen! :D

• discodivan

noomi - du e så DUKTIG

• Noomi

Men, vegetarian... för att uttrycka det milt. Ge fan i det, du kommer bara att ångra dig!!

:D

• Noomi

discodivan - Tackar! Det är vi ju alla, som har tagit tag i oss själva. :)

• Noomi

Vegetarian - Vad har du planerat att äta under upptrappningen? Har själv lite dålig koll på vad man ska satsa på, bara ren tofu eller sojabönor utan nåt till är ju inte så jättespännande.

• tezzibezzi

Hej Tjejer!

Va duktiga ni är som kämpar på!!
    Jag har också börjat me CK men bara till viss del och hoppas på att detta skall funka. Jag äter vanlig frukost (fil o musli och en banan) men byter sedan ut resterande mål under dagen till CK. Tror ni att att en sån grej skulle leda till något tappat kilo? Jag är desperat!! :) Men jag vet att jag inte klarar av ren kur helt o hållet. Har provat en gång tidigare.
    // Tess

Svar på tråden Cambridge Kuren