Gravid?
Bekymmrad, Har regelbunden mens, och den kommer alltid den 20;e, Men inte i december.
Forsoker blir gravid med grav-testet jag tog den 30;e var negativ.
Kan mensen forsvinna sadar bara?
10 dagar efter beraknad mens och negativt test....
Bekymmrad, Har regelbunden mens, och den kommer alltid den 20;e, Men inte i december.
Forsoker blir gravid med grav-testet jag tog den 30;e var negativ.
Kan mensen forsvinna sadar bara?
10 dagar efter beraknad mens och negativt test....
Hjalp?
Ja mensen kan bli försenad precis när som helst.. Det beror ofta på stress osv... Det kan även bero på att du kanske gått och väntat på den, för att du vill bli gravid osv... Allt sånt, som gör att du spänner dig, stressar upp kroppen påverkar menscykeln.
Men jag stressar inte.. Jag ar pa lugn semester och har det hur harligt som helst... Inge stress..
Nej men det kanske är därför då, du är på semester...det är en omställning och kan stressa upp kroppen så att mensen blir sen... Det behöver inte vara en stress som du själv är medveten om eller märker. Tex så får många svårt att sk*ta när de åker hemifrån... Det är oxå en sådan flummig grej... Kroppen reagerar på alla möjliga konstiga sätt.... Det är ju inte uteslutet att du är gravid, men om testet visar negativt så kan du bara vänta så får tiden utvisa om du är gravid eller om den bara är sen av någon outgrundlig anledning.
Ja... Men varit pa semester sedan september (1;a), tycker min kropp skulle vanja sig med "klimatet" och allt... Inget stammer liksom... Ska till "mutt-doctorn" nasta vecka... Hatar ovishet!
Det gör du rätt i... :) Jag är lika dan, hatar oxå att inte veta... Men det är i alla fall inga konstigheter. Nästan alla får "problem" med mensen någon gång...
Ja... Tack! Det ar sa jobbigt med sant har.. kan det inte bara visa possitivt sa kan man vara lugn..
TACK!