Inlägg från: vixen not a tramp |Visa alla inlägg
  • vixen not a tramp

Förlora 20 kilo på 8 månader, HUR??

Jag skulle nog rekommendera itrim, de har sett till att en kompis fått superresultat och kommit ur sitt negativa tänkande. Fort har det gått oxå!

• vixen not a tramp

Åh, har du en orbitrek! Det vill jag oxå ha! Funderar på att köpa en!

Du får gärna skriva lite om dina orbitrek erfarenhetr i den tråden, vore jättesnällt!

Det låter som att du gör mycket bra, men kanske kan en VV eller itrím kurs hjälpa, oxå. Eller varför inte prova camebridge, det verkar ju vara rena dunderkuren, om man har motivation och karaktär att stå emot suget!

Vare sig du går ner eller ej så kommer du vara en vacker brud, glöm inte det!!!

Du, du kan ju gå till läkare och undersöka om du är kvalificerad för ett läkemedel som heter Reductil, det är en hjälp på vägen för en del. Finns trådar om det!

• vixen not a tramp

Va bra att orbitreken är bra! Den är för närvarande slutsåld, så mitt köp får vänta. Hoppas att de kommer in till rabatterat pris igen, för annars vet jag inte om jag känner för det. Är rätt duktig på att gå promenader, men den här känns hur smidig som helst att ha hemma. Då behöver man ju inte pälsa på sig och svettas för man satte på sig för mycket nu när det är vinter.

Hoppas att du hittar bra kokböcker, jag kan rekommendera Anna Skippers receptsamling på tv3s hemsida, där finns en hel del gott! Gratis är den ju oxå...

• vixen not a tramp

Jag tycker den ser så vinglig ut...Fast visst är det en STOR fördel att den går att ställa undan...Den verkar liksom inte riktigt lika "seriös" som orbitreken utan mer som en typisk tv-shop pryl. Fast vad vet jag? Har inte sett den info-filmen, den kanske är hur bra som helst?

• vixen not a tramp

Fast du är ju inte här så ofta och håller ordning, och då är det ju lätt att tråden glider ifrån ämnet. Inget ont i det.

Svar på tråden Förlora 20 kilo på 8 månader, HUR??