Förlora 20 kilo på 8 månader, HUR??
Ja, rubriken berättar väl...
Snälla hjälp mig, är d ens möjligt?!
Råd, tips, ideér, inspiration å hjälp!!!!
Ja, rubriken berättar väl...
Snälla hjälp mig, är d ens möjligt?!
Råd, tips, ideér, inspiration å hjälp!!!!
Jag skulle föreslåt viktklubben.se
Jag gick ner 5 kg på 4 veckor när jag var med där.
Och oavsett om du går ner i vikt eller inte så kommer fett bli muskler om du rör på dig och äter nyttigt. Och det är ju ändå det som är viktigast.
Vad duktig du är! Vad menar du med att du "har väldigt svårt för va som är nyttigt å "bra""?
Jag håller absolut med om Mia.Marias tips. ITrim har kanonkurser och man blir verkligen motiverad att ändra sitt liv. Förutom att man då får kostråd, motionsplan mm mm
Jag gick ner 20 kg på ca 6 månader med viktväktarna. Så länge man är motiverad och följer programmet och undviker att lura sig själv funkar det jättebra. Min motivation var att jag fick se ett foto av mig från nyårsafton det året, och samma sommmar skulle jag vara tärna på min kompis bröllop. Ville ju inte se ut så på hennes fina bilder.... Så det går! Lycka till!
Både jag och min fru gick till iTrim. Det var bra men det var otroligt dyrt. Särskilt när vi hade en pressad ekonomi inför brölloppet.
Min polare gick på Cambridgekuren och jag smakade på deras smaker. Skitgott kan jag säga! Och jag är kräsen!!
Frugan tyckte att det var perfekt eftersom det var billigt och hon kom i klänningen snabbt. Det blev ett magiskt bröllopp och vackrare fru finns inte! Och jag kände mig som en hunk!
Ps. Båda håller fortfarande vikten DS.
Mia.Maria, Orbitreken är super tycker ja, har haft den i ca 3 månader. Är gött å kunna stå å jobba på den samtidigt som man ser på tv...
Å tack för för att ja oavsett kommer att va en vacker brud!
AnnaSommar, är me i viktklubb, men den har ju krånglat som f*n senaste veckorna, har inte kommit in där på en vecka.
Tycker d är bra att man har full koll på "plus å minus".
Ellte, är dålig på å laga mat överlag, å då å laga nyttigt å gott (som även barnen gillar) tycker ja verkar svårt. Ska gå på bibblan imorrn å låna mig nå böcker!!
Kollade in Itrims hemsida, å d finns ju inte här i närheten, lika me vv.
Så, helt allena är ja...
Cambridge funderar ja på.
Men mest så tror ja på att röra på mig.
Ska få mig ett längdåkningspaket nästa månad, då jä*lar!!!
D SKA gå!
Tack alla för peppningen å hjälpen!
Va bra att orbitreken är bra! Den är för närvarande slutsåld, så mitt köp får vänta. Hoppas att de kommer in till rabatterat pris igen, för annars vet jag inte om jag känner för det. Är rätt duktig på att gå promenader, men den här känns hur smidig som helst att ha hemma. Då behöver man ju inte pälsa på sig och svettas för man satte på sig för mycket nu när det är vinter.
Hoppas att du hittar bra kokböcker, jag kan rekommendera Anna Skippers receptsamling på tv3s hemsida, där finns en hel del gott! Gratis är den ju oxå...
Spanade också på Orbitrek men den är slutsåld... Vad tror ni om den andra varianten på Tvshop? Gaselle freestyle? Verkar ju smidigt att man kan fälla ihop den och ha den under sängen. Fast där gör den ju ingen nytta! :D
Jag tycker den ser så vinglig ut...Fast visst är det en STOR fördel att den går att ställa undan...Den verkar liksom inte riktigt lika "seriös" som orbitreken utan mer som en typisk tv-shop pryl. Fast vad vet jag? Har inte sett den info-filmen, den kanske är hur bra som helst?
Jag tycker det är konstigt att med all info som vi översköljs med varenda dag i tidningar och på tv ändå inte "vet" vad som är nyttigt och vad som inte är det. Är det selektiv inhämtning av info....Min sambo frågar ungefär en gång i veckan om falukorv och potatismos är nyttig mat eller varför potatismos är onyttigare än vanlig potatis. Vet inte ALLA vid det här laget att snabba kolhydrater och transfetter är ajaj för kroppen och att man skall skall äta mat med lågt GI och att det är viktigt att röra sig....Sen om man följer det är en sak men att inte veta! särskilt om man har barn. Jag anser att det är en skymf mot barn att ge dem dålig mat så att de blir tjocka.