• linajocke

fler september bruda

hej fins det några flera september brudar som har bra tipps å ideer till mej jag är så snurig vet inte vad jag ska ha hunigt med å vad som ska vara kvar att ficksa snälla hjälp mig

• Svar på tråden fler september bruda
  • Höstbrud-07

Vi ska nog gifta oss i september och har inte bokat någonting ännu och inte köpt något heller. Ska förhoppningsvis bestämma oss för lokal inom kort, och då har vi ju datumet klart.

Och jag känner mig inte det minsta stressad över detta, det är ju jättegott om tid.

• Sandra26

Hej! Jag är också septemberbrud, gifter mig 1 september 2007.

Jag och min blivande man har dock ordnat med rätt mycket redan, tycker att det är skönt att få undan saker och ting i ett tidigt skede.

-bokat kyrka och festlokal
    -köpt brudklänning
    -bokat fotograf, solist till kyrkan och frisör
    -bestämt färgtema
    -inhandlat material till inbjudningskort
    -utsett brudtärnor, marskalkar och toasmastrar
    -bokat bröllopsresa

Allt jag kan komma på just nu...

• Höstbrud-07

Vi bestämde nyligen att vi ska gifta oss så därför har vi inte kommit så långt. Men vi kommer nog också sätta fart med så mycket som möjligt nu under vintern och våren.

Vill boka festlokal, kyrka och bröllopsresa så snart det bara går.

• Brud 8/9-07

Hej! här kommer en september brud till. vi gifter oss den 8 september 2007
    vi har gjort en del tex

bokat kyrka och festlokal
    bestämt hur inbjudningskorten ska se ut och köpt materialet till det.

å vi ska boka fotografen den här månaden

• Höstbrud-07

Nu har vi bokat lokal, den 22 september blir det bröllop. Nu ska vi bara boka kyrka också så är allt viktigt kring datumet klart.

• TigerLinn

ja e oxå september brud... 8/9

• emziz

Jag gifter mig också 8 september. Någon från Halmstad-trakten?

• Ms Q

Jag gifter mig den 29/9 och vi fick boka lokalen redan i juli -06. Dom var fullbokade nästan hela hösten o vi ville egentligen ha den 22 eller första helgen i oktober. Så lokal, fotograf, kyrka, frisör osv är klart.

Lycka Till

• Majorskan

Emziz, jag bor i Halmstad. Vi gifter oss den 22 Sep.
    mvh //m

• Jazerine

Vi funderar på 1 september, ska sätta igång nu och boka kyrka, festlokal och dylikt.. får hålla tummarna för att inte allt är upptaget redan ;)

Skönt att se att det är fler septemberbröllop, vi var lite fundersamma om det var för sent på sommaren..

• TigerLinn

jag lämnar tyvärr er datumet blev ändrat igår till 2 juni

• ceowyn

Här kommer en till septemberbrud - 8/9 kl.14.30 slår kyrkklockorna för mig och min blivande make.

Vi har
    hittat brudklänning
    bokat kyrka och festlokal
    väntar på offert från catering

Sen är det en massa lösa trådar, inbjudningar t.ex. eller snarare vilka vi ska/inte ska bjuda....suck. Min m2b har en enorm släkt så vi vet inte var vi ska dra gränsen. Har inte råd med ett jättebröllop. Allt känns jättebra, förutom att jag har lite svårt att somna på kvällarna. I huvudet maler en massa frågor och funderingar om fotograf, kläder till barnen, bordsplacering m.m. Och det är åtta månader kvar.....jag kommer att vara ett vrak.
    Trots detta är jag inte stressad - förstår inte riktigt hur jag fungerar...hihi

• Zollan

Här kommer en till septemberbrud!

Vi gifter oss 15:e i Växjö. Båda två har köpt kläderna och ringarna. Festlokalen och fotograf är bokade. Kyrkan är på G och även lite smått och gott.

Ceowyn...lugn, efter ett tag lugnar man ner sig med planeringen, det är nog mest i början man är så uppe i varv. Jag tror och även hoppas att man blir som en människa sen igen :):)

• September mys

september brud här... närmare bestämt den 29/9

• Zollan

Vi är nog en hel del...kul! :)

• ceowyn

Zollan...
    ...tack ska du ha

Tror inte min familj orkar med mig om jag ska vara så här fram till bröllopet...
    Det är nog som du säger, att man är mest på G i början. Fick en vigselring i julkapp (jättefin), sambon chockade totalt..... Så nu känns det som jag går på "lustgas" på nåt sätt.

• Zollan

Ceowyn...
    Det är nog tur att det finns BT annars hade nog min omgivning köpt en enkel biljett till mig...till en öde ö så de kan slippa bröllopssnacket;)
    Det var en mycket trevlig julklapp du har fått...kul!!!:) Förstår att du känner dig en aning hög, det hade jag också gjort! Njut Ceowyn...njut :)

• ceowyn

Zollan....

...gissa om jag njuter....

• linajocke

22/9 är vår dag :)
    tack för att ni fins alla sep brudar jag kanche har mer kol en jag tror då :)
    jag har kyrka , lokal , ringar ,
    gäst lista , budjet , färg tema , inbjudningar , snart smink å hår ska ficksa det i vekan nu

men det är så mycket å vi vill hålla det hemligt för alla tills det är daks för inbjudningar så man har ingen att prata med å rådfråga därför är det så skönt med bt för här är alla i samma planer tack till er alla

• september 07

Ännu en septemberbrud här! Vi gifter oss den 1/9!
    Vi har bokat kyrka och festlokal, och pratat med värdpar, toastmadame och tärna.
    Och jag hoppas, som ni, att denna uppskruvade planeringsfas snart lägger sig... lite i alla fall... :D

Svar på tråden fler september bruda