• Blivandebrudgum

Limo

Hej!

Jag och min sambo planerar att gifta oss lite längre fram i tiden men vill vara ute i god tid så det inte blir så stressigt med all planering och bokning av lokaler etc...=/ =).
    Vi funderar på häst och vagn som transportmedel till och från kyrkan men om det regnar får man ju inte stå med skägget i brevlådan =).Så alternativt transportmedel till häst och vagn tycker jag skulle va limousin.Någon som hyrt limo i Karlstad eller har tips på vart man kan hyra..inte hittat något ställe än..??? Tack ska ni ha alla glada fixare =)=)

• Svar på tråden Limo
  • Gudinnan

Jag och min kompis åkte en snygg vit Rolls på vår stundent, vilket i och för sig var några år sedan. Den var hyrd i Karlstad. Den kördes av en stilig karl i snygg uniform. Den var i och för sig cab men jag tror det fanns möjlighet att fälla upp. På nummerplåten stod det Xpensive. Vet inte om det är nåt för dig men kan försöka kolla upp var det var om du är intresserad.

• Blivandebrudgum

Hej!
    Ja det vore jättesnällt om du ville ta reda på det,de har väll ett gäng bilar att välja på antar jag.

Tack!
    *väntar ivrigt*

• Gudinnan

Hej, har inte hittat stället än, har för mig det låg på Våxnäs, ska kolla med min mor. Det var hon som hyrde den..

• Blivandebrudgum

Hej!
    Ok låter bra det..väntar ivrigt =)

ha det

Magnus

• Gudinnan

Nu hittade jag, tom i en anna tråd här på forumet, namnet på företaget som äger rollsen vi åkte i på studenten.
    Det är tydligen Europcar på Wåxnäs.

Lycka till!

Eller kika på www.bfm.nu eller www.exclusiveautorentals.nu/

• Blivandebrudgum

Hej!

Tack så väldigt mycket!Ska kolla upp det när tiden kommer =).

Ha det bäst!och tack för all hjälp!

Magnus

Svar på tråden Limo