• 08_2007

Lycklig!!

Igår bokade vi bröllopsresan. Känns helt otroligt. Är jätte lycklig och går runt med ett leende på läpparna hela dagarna .
    Vi har länge pratat om bröllop. Sparat pengar och läst allt jag hittat om drömt om våran stora dag. Så när vi väl kom upp i våran summa och skulle börja boka datum kändes allt jätte mäktigt, lite för mäktigt. Kände inte alls för att ha ett stort bröllop med massor av gäster. Kände inte för att planera allt i minsta detalj. Oron började komma och glädjen började försvinna.
    Helt plötsligt började vi istället prata om att åka iväg och gifta oss. Kanske i smyg, kanske med de närmaste...
    Och nu efter mycket velande fram och tillbaka är nu datum satt. Den 19 augusti 2007!!
    Vi kommer att ha en mindre vigsel på Arlanda med de närmaste och sen när vi skålat i chamapangen och ringarna blänker på våra fingrar ger vi oss av på våran bröllopsresa . Jag är pirrig, jag är förväntansfull och ser verkligen fram emot Våran stora dag igen .

• Svar på tråden Lycklig!!
  • WomanOnTop

Om man får fråga: vart ska ni åka?

• 08_2007

Det blir till Grekland. Så inget långväga för våran del, men det känns helt perfekt! Trodde det skulle vara jätte lätt att bestämma sig för vart vi skulle åka, men när vi väl började bläddra i alla kataloger fanns det helt plötsligt för mycket att välja på .

• Mommydearest

Grattis; härligt! Min syster gifte sig i kapellet på Arlanda. Det är jättefint där, hennes bröllop blev väldigt stämningsfullt.

• 08_2007

Mommydearest: Skönt att höra . Jag har hört på omvägar att många par har varit jätte nöjda med Arlanda, så jag hoppas såklart att även vi blir jätte nöjda .

Svar på tråden Lycklig!!