• Annasanna

    Hjälp vid förspel- sexleksaker?

    Tänkte höra om någon har någon bra erfarenhet av lite hjälpmedel under förspelet.
    Min sambo och jag har varit tillsammans i 5 år och han börjar bli lite lat och är mer pang på och hoppar gärna över steg 1 så därför tänkte jag att detta kanske kunde hjälpa:)

    LAYAspot och Finger Fun som jag hittade www.sexigasaker.se har fått en hel del bra omdömen men det vore kul att höra om något testat dessa eller något annat bra?

  • Svar på tråden Hjälp vid förspel- sexleksaker?
  • Lena+Mattias=sant

    De låter trevliga. Kroppsmålingschoklad eller ätbara massageoljor som hettar kan vara andra bra ideer.

  • Annasanna

    Ja, fast jag är allergisk mot kladdiga saker i sängen (som glass, choklad) och min pojkvän avskyr oljor....tyvärr:) Men tack iafl!

  • Meddelande borttaget
  • silverdrake

    jag har Layaspot och jag skulle inte kunna leva utan den, eller det skulle iallafall bli bra mkt tråkigare :D fungerar även jättebra under själva akten som komplement.är väldigt lätt och behändig att använda också eller hmm, om man trixar mkt i konstiga ställningar :D lätt att hålla, bara att kupa handen och lägga den i typ och hålla emot k***oris... sen så tycker jag det är bra för den ser fräsch ut, ser inte ut som värsta p*rrleksaken och så är den i silicon vilket är bra om man inte tål latex.

  • Swing

    Har TVÅ Layaspot och jag & han gillar dom verkligen!

  • fröken sprakfåle

    Annasanna, köp en LAYAspot så ordnar sig allt=) Jag har själv en som funkar hur bra som helst för mig, det bästa är alla olika "hastigheter" som finns på den. Man bara trycker på pluset allt efterhand som det går vildare till=) Fin är den också=)

Svar på tråden Hjälp vid förspel- sexleksaker?