tips på bra festlokaler
Hej!!!!
Jag skulle behöva hjälp med att hitta en bra och prisvärd festlokal i stockholm. Så ni som har tips att delge mig är jag jätteglad och tacksam för.
Hej!!!!
Jag skulle behöva hjälp med att hitta en bra och prisvärd festlokal i stockholm. Så ni som har tips att delge mig är jag jätteglad och tacksam för.
vad letar du efter?
Jag letar efter en bra ,mysig lokal som inte är alltför dyr och där man kan ha en bröllopsfest. Med eller utan inkluderad mat
långholmens fhs. 10.000 i hyra. Man kan laga egen mat och ha egen bar. Finns storkök att låna/ ingår i priset.
Lycka till!
hej hej..
mariahissen på söder
edsbersslott i sollentuna, hyrs ut av sollentunahem.
tvålpalatset på söder
eriksbersslott på ekerö, ekerö komun
sjöhuset i brevik, ring annorlunda catering
Hej!
Vi tänker ha ha vår fest på Mäster Mikaels festvåning. Verkar otroligt proffsiga.
www.albertinacatering.se tror jag hemsidan heter.
Lite dyrt förstås men om man har råd så är det ett toppenställe.
Lycka till!
Vi hade vår bröllopsfest i Källaren Stralsund i Gamla Stan. 5000kr i hyra och då ingick två personal. Man kan antingen ta med sig egen mat el ha catering via dom. Det finns en bar till självkostnadspris.
IDA-MARIA
Jag har funderat pa KÄLLAREN STRALSUND, hittade precis till deras hemsida.
Har du nagra bilder fr. festen? Hur manga var ni? Kan man ta med egen dricka? Finns det plats for 'dansgolv'.
Maila mig garna:
Notearsinheaven@Hotmail.com
TACK! Kram Kram / LAMadde
Vi hade vår fest på Camarillo. www.camarillo.se
Vi funderade på Aquaria också, men tyckte inte om att man skulle behöva betala extra för glas till drinkar mm.
På Camarillo ingick allt det vi behövde, tyckte vi., som tex Dj, is mm.