fin bil
Någon som har tips på vart man kan hitta en fin bil att åka i på bröllopsdagen. Spelar ingen roll om det är en limo, veteranbil eller en amerikanare, bara den är fin.
Någon som har tips på vart man kan hitta en fin bil att åka i på bröllopsdagen. Spelar ingen roll om det är en limo, veteranbil eller en amerikanare, bara den är fin.
Kolla hyrbilsfirmorna. Kanske har ni någon veteranbilsklubb eller raggarklubb i Karlstad? Örbro har en "riktig" vit limo man kan hyra, 1500:- för första timmen, 900:- för varje efterföljande timme. Men det kanske är lite långt mellan Örebro och Karlstad.
De heter Weidermans Buss om det kan vara intressant.
ok, tack!
Någon som har fler förslag?
Europcar på Wåxnäs har en riktigt fin vit bil (registreringsnumret Xpensiv säger en hel del...) o en trevlig chaufför ingår.
Pris vet jag inte o de brukar ha den mest runt studenten, men ring o kolla med dem :)
tack för era tips!
Någon annan som har något mer förslag?
Mrs Håkan - den jooki pratar om åkte jag och en kompis på studenten. Det är en rolls royce cab, körs av en stilig chaufför i uniform!
Tror den kostade 1800 SEK att hyra i ca.1-2h men det var nästan 9 år sedan..
ok, tack ska höra mig för lite där ni tipsat.
Min M2B har en vinröd Pontiac Bonneville -65 Cab. och han har en vän som har en Chevrolet Bel Air (tror jag)... Sambon har kört både på bröllop och student tidigare. Jag kan ju höra med honom kanske? Men bara så du vet mellan 10/8-18/8 går det inte, för då gifter vi oss själva och åker på bröllopsresa :)
sweetp:
Tack!
Det vore jätte snällt om du ville höra med din M2B eller hans vän om någon av dem har lust att köra och vad de i så fall vill ha betalt.
Vi ska gifta oss den 4/8.
Mrs Håkan
Oki, då ska jag höra med gubben min :) Lovar dig ett definitivt besked inom 1 vecka!
Ok, Tack!
Jag väntar ivrigt på svar.
Mrs Håkan
Har pratat med gubben min nu och jag är hemskt lessen, men han sa nej... Hoppas ni hittar nån som kan köra er. Lycka till med allt. //Linda
Sweetp:
Ok, då vet vi. Men tack i alla fall för att du frågade. Vi får leta vidare helt enkelt.