• angelon

Oj oj!!!

Hej alla brudar!! Nu är det inte långt kvar tills jag är fru Rasmusson..
    Har inte varit nervös innan men jag kan säg att nu börjar det bli jobbigt 23 dagar kvar nervis....
    Jag har ordnat nästan allt själv å e väl en kontroll människa så nu går jag å tänker så att jag inte missar något.
    Kan inte sova, å de pirrar i magen hela tiden. Finns det någon som känner igen sig?

• Svar på tråden Oj oj!!!
  • - Mary -

Nej, jag känner inte igen mig, det är alldeles för långt kvar. Men jag skulle vilja känna igen mig!

• angelon

När ska du gifta dig? Ska jag vara ärlig så är det ganska jobbigt att ha pirr i magen hela tiden. De e svårt att sova!!

• MrsNyberg2B

Jag har också väääääääääldigt långt kvar, typ 11 månader. Är nästan säker på att jag kommer bli som du, eftersom jag också gör mkt själv och är riktigt jädra jobbig (jag inser det själv) när det gäller att få till det perfekt.. Stundtals blir jag helt stressad. Överväger nästan att beställa inbjudningskort istället för att göra de själv, för jag inte ska stressa i hjäl mig, men när jag beställde provkort tyckte jag att det inte såg helt bra ut... Så då ¨gör jag det själv.

Tror iaf att det kommer bli bra för dig TS. Stort LYCKA TILL!

• jenmar

här är det mindre än 2 v. kvar...gissa om det pirrar den 27:e är den stora dagen D.

• drömbrud

Jag pirrar redan nu! Undrar hur mkt jag kommer pirra när det är 2 eckor kvar för mig!

Jag gifter mig om 9 månader

• TigerLinn

angelon

förlåt om jag lånar fin tråd men du skriver att du otdnat nästyan allt själv..

jag är själv en kontroll människa och vi funderar på hur vi ska göra med värdar under festen hur har ni löst d? har ni gett dem fria händer..

det är ingen som vill ta på sig ansvaret och göra våran fest med fria händer så vi måste nog göra så att vi planerar tillsammans med de som ställer upp har inte frågat tåv än men en ställer oupp på detta vilkor att ja e med ohc planerar.. å säger till vad som får hända och inte..

• angelon

Hej Tiger Linn
    Vi har inte några speciella värdar,de e väl Toastmastern i så fall. Jag vill ju vara säker på att allt blir bra och hade ingen som hade så mycket tid så jag ville göra dem till värdar. Men jag har fixat de bra själv. Men ska jag vara ärlig så fixa värdar så slipper du mycket stress! Kram

• TigerLinn

angelon jo vi vill ha två tostmadame elle rliknadne vi kallaar dem värdar men ingen vill ställa upp å göra det själva 1 ställer upp om hon får planerar de med oss.. vissa inslag för ju var överaskningar kanske nån lek å så men då vill hon ha lista över vilka levar vi tycker är ok. ingen vill föstöra våran dag.. när de vet hur myckety kontrollmännisk jag är..

• angelon

Nej det är inte lätt då? Du får väl göra det som känns bäst för dig, om du orkar gör allt själv så blir det som du vill!
    Själv e jag helt slut nu känner mig som en ballong utan luft! Ja ja fan va jag längtar till min smekmånad hihi

Svar på tråden Oj oj!!!