• Clobberella

Nån mer som börjar bli nervös...?

Om drygt 4 månader ska jag gifta mig med den mest fantastiska killen i världen, han har allt jag kan önska mig, aldeles underbar är han!
    Men det börjar kännas att det är på allvar nu, och det är lite otäckt... jag vet ju att han är rätt för mig, och jag vill inte leva med nån annan, men det känns otäckt att gifta sig, binda sig till en person resten av livet!

Fast samtidigt vill jag ju inget hellre!

Nån mer som börjar få bröllopsnerver?

• Svar på tråden Nån mer som börjar bli nervös...?
  • mrztigger

jag är nervös över tat jag inte blir nöjd. jag är missnöjd med allt oh mår illa över tanken att jag inte skall vara nöjd på min dag. nu vet jag att det inte kommer bli så men ändå..
    det måset väl ha med nerver att göra..

• Ida80

Ja, jag fick nästan lite panik när vi fick hem inbjudningskorten i måndags. Även fast det är detta jag verkligen vill, så blev det "på riktigt" på nåt sätt. Men det hör nog till ;). Jag längtar verkligen!!! 212 dagar kvar!

• Pomodoro

Jag ar jatteorolig, inte over att det skall bli en flack pa klanningen eller att jag skall saga fel i kyrkan, utan ove ratt det inte skall bli roligt. Jag vill att folk (och jag )skall ha jatteskoj och dansa och parta hela natten. Vi far se hur det blir med det, maste skaffa en bra DJ och bjuda pa lagom mcyket alkohol och spex sa kanske det gar...

• Clobberella

Jag är inte så orolig att jag inte ska bli nöjd faktiskt... vi lägger ner en massa energi på att välja rätt detaljer, men när allt väl är planerat så tror jag att jag kommer att kunna slappna av...
    Det är mest det där att "sitta fast" i ett förhållande resten av livet som skrämmer mig.... fast det har ju gått bra de senaste fem åren, så egentligen blir det ju ingen större skillnad att vara gift!

• twentyfirstofapril

Lite nervös är jag! Drygt 3 månader kvar! Inbjudningarna komer fram idag till gästerna. Det pirrar rejält i kroppen, men mest av allt ser jag fram emot att få bli min m2b:s fru!!!

• Clobberella

Åh, jag känner att det börjar bli dags att fixa inbjudningarna... folk har börjat fråga efter dem för flera månader sen...

• Jess07

Jag känner helt klart av nerverna. Det är lite skräckblandad förtjusning, i bland är jag överlycklig över att vi äntligen ska ta detta steg, och i bland blir jag livrädd att han inte är rätt för mig...Men som Clobberella säger, det har varit så bra hittills att det inte borde vara någon förändring!

• Sandymon

Jag känner också av det helt klart! Vi har pratat om att gifta oss rätt länge, sen 2005, men då har det mest varit romantiska drömmar. Nu har vi bokat kyrka och lokal och jag är skitnervös! Inte för att vara gift men för att allt ska bli lyckat. Och hur "välja rätt"? När det gäller tex bukett, in och utgångsmusik, frisyr mm mm! Det finns ju så mycket att välja bland! Hur gör ni andra när ni väljer???

• Stormis

Vänsta bara tills ni har 16 dagar kvar som jag... Var lugn som en filbunke fram till för 2 veckor sedan...

• Nina82

är inte så nervös 5 veckor kvar.. men jag kommer väl å bli.. =)

Svar på tråden Nån mer som börjar bli nervös...?