Glitter tråden...2
Din karl är jätteduktig Jess! Det är iofs min med... MEN han kommer ju för 17 aldrig till skott att göra något hemma Inte heller jag är född med tummen mitt i hand, men det finns vissa saker som jag inte kan. Ska erkänna att jag inte vet ett humm om att lägga in golv, medans B jobbar med det dagligen Däremot så kan jag tapetsera och måla bara det där golvet kommer in först. Gästrummet skulle behöva spacklas också.. B är bättre än jag på det + att jag har lite svårt att nå upp och det där att hålla på hoppa upp och ner på en stol är inte riktigt så bra för mig just nu *snyft*
Har haft fullt upp på jobbet idag. Ringer en enda person till och klagar över en dator så tror jag att jag skriker högt och rusar härifrån! Har inte gjort annat idag än hållit på och försöka få ordning på krånglande skrivare och fulla nätverkskonton m.m.
Synd att dom inte kunde leverera din klänning Iza.. tack och lov att du fick tillbaka dina pengar utan strul, men jag förstår att du allra helst hade fått klänningen. Hoppas så att du får tag på den någon annanstans till ett vettigt pris och rätt färg.
Inget svar än från den där caxia ang min klänning?