Thomas Sabo finns på birger jarlsgatan precis vid stureplan.
Jag älskar hans grejjer men dessvärre är inte kvaliteten den bästa, har haft två par örhängen därifrån och båda har gått sönder. Visserligen lagar de dem utan kostnad, men det tar tid och är jobbigt att åka fram o tillbaka från stan...
krimskrams vet jag inte riktigt? Men åhléns city har ju en del på markplan.. ;)
Jag och T har det inte bra nu.. känner mig jättedeppig idag!! Det känns som att jag gift mig med en jättebaby som inte klarar av mkt själv. Mina kvällar går åt till att tjata.. (det enda han gör riktigt bra det är att ta hand om leo)plus att han är helt oförmögen att ta hand om sig själv (typ klippa sig, raka sig, klippa naglarna, duscha osv)
Just nu känner jag bara panik, jag vill uuuuut därifrån!!! Jag är så oerhört oattraherad..!
Så här var han inte i början och jag trodde han blev så för att vi fick leo och att det skulle bli bättre. Men jag börjar långsamt inse att det nog inte blir bättre...
Han fick i "uppgift" att boka tid med en familjerådgivare för 2-3v sedan. Men inte ens det klarar han av!!!! Trots att jag hotar att lämna honom om 6mån om ingen stor förändring sker. DET är helt sjukt..
Hjälp med lite peppning och råd snälla!! Jag ha rinte velat skriva så mkt tidigare för T´s skull, men jag orkar verkligen inte med det här mer...