• Ammo

Glitter tråden...2

Här fortsätter Glitter tråden...
    Izunia, BlueTopaz,Yllo,Victory, ett år har gått sedan vi började skriva i vår första tråd.

Nu handlar denna tråd om allt från himmel och jord och nya som gamla är självklart välkommna att titta in. Vi är ju gifta och hjälper gärna till med tips och råd till er som har det roliga framför er.

• Svar på tråden Glitter tråden...2
  • Yllo

Iza - Vad betyder "Dispute Notice" ??? *nyfiken*

• Izunia

ylva det betyder att man anmäler klagomal. Vi borde fa tillbaka pengarna utan problem. det är det fina med paypal.

Jess gallringarna var skitharda och jag fattar inte hur hon slank förbi. Men utbildningen klarade hon inte. Ibland är det väl nagra som lyckas pa intervjuerna...
    Hon är väldigt snäll... men det är korna i hagen ocksa...!

• BlueTopaz

Ylva, bara för att säljaren inte längre finns kvar på ebay så betyder det inte att klänningen inte kommer. De flesta säljare byter namn då och då iom att det de gör är illegalt (de kopierar ju designers)

Min första brudklänning som jag köpte, köpte jag på ebay och exakt samma sak hände mig... Men klänningen kom iaf, ca 3-4veckor för sent.

• BlueTopaz

Men.. det verkar krävas att man faktiskt kräver pengarna tillbaka eller ilsknar till rejält för att de faktiskt ska sy upp och skicka klänningarna... Så det var nog bra att ni anmälde.

• Izunia

Ja jag haller med karin. Köper man ska de ta och sy upp. Hatar när folk inte haller sin del av avtal...

Jag är dödstrött nu och har kunder ikväll.. pallar egentligen inte och jag har sagt till att det nog inte blir mer i framtiden.. Det är synd... :( men jag hinner inte. Maste fa vara lite ledig. Jag har fatt fast tjänst from 28 maj förresten!!! :D

• Ammo

Grattis till den fasta tjänsten!!
    Ja, nu ska du inte klaga på att du inte har jobb ;) ....
    Vet tjejen om att hon måste sluta?

Min bröllopsklänning var ju en aning strul med också ju. Ena stunden försvann ju säljaren där med, men de finns nu igen, men de säljer inte MS klänningar längre. Och den var ju 1,5 månad sen, skulle ju kommit i mitten av maj och kom i slutet av juni.

• Ammo

Den var fin, men jag är inte så mycket för axelbandslösa klänningar (öh, säger jag som hade en sån bröllopsklänning..) så jag tyckte bättre om den förra.

Nu har jag grundmålat fönstrena i köket, phu stod mitt i solen, jösses vad varmt det blev.
    Nu ska jag åka till Karin :)

• Yllo

Iza - Jag tycker den är skitsnygg!! Varför skulle du inte kunna ha en axelbandslös klänning på bröllopet En sjal över axlarna bara så är du kanonfin

Grattis till den fasta tjänsten!!

Hoppas verkligen att ni har rätt i att klänningen kommer nu. Vill ju så gärna ha den och vill ogärna börja försöka få tag på den från annat håll...

I går gick jag som i dimma hela dagen och kvällen. Fick inget gjort, bortsett från att jag gick igenom räkningarna för den här månaden. Orkade dock inte ens gå ner till datorn och lägga in dom. Får göra det idag istället.

• Ammo

Tack igen för maten Karin!

Nu ska jag åka till Gävle, suck, orkar inte :(

Svar på tråden Glitter tråden...2