• bara 4 månader kvar

nu är det gjort!

nu är jag en gift kvinna!
    den 12 november 2006 gifte vi oss i filipstad
    och, vilken cliché, men det var den bästa degen i mitt liv!
    allt var perfekt!
    om ni behöver tips om allt inom bröllop området i både karlstad och jönköping fråga mig
    om ni vill se några bilder om oss
    här är min blog (obs!det finns också andra bilder!
    roz1987.skyblog.se

• Svar på tråden nu är det gjort!
  • WomanOnTop

länken funkar inte..

• WomanOnTop

jag e från jönköpings län, men ska gifta mig i halland. Ahr du någon aning om var man kan hyra runda bord o vita stolsöverdrag?

• WomanOnTop

det är okej, hittade rätt! Ni var jättefina!Var det många gäster? Och var är din man ifrån?

• bara 4 månader kvar

det är oftast enklast att fråga caterings firman man ska ha dem brukar ha koll på det plus får ofta bra pris!

• bara 4 månader kvar

vi var 30 vi ville ha ett litet "intimt" bröllop min man är kurd

• WomanOnTop

Saken e den att vi har en privat catering, så att hon har inget sånt. Får fortsätta luska i det! Tack ändå! Får jag fråga, hur gammal e du?

• WomanOnTop

ok, hoppas du inte tog illa upp, utan jag e också ung och folk som får veta hur gammal jag e och att jag ska gifta mig, brukar utbrista:"Ska du redan gifta dig?!Du som e så ung!" Är så tröt på sånt!

• bara 4 månader kvar

nej! ora dig inte jag tog inte illa upp det
    jag vet exakt vad du menar!!!
    usch vad jag blev trött på deras reaktion!
    hur gammal e du da?

• WomanOnTop

blir 23 i år. Vi har redan hus o två bilar. Jag studerar och vi har två hundar, antar att barn kommer snart med. Man kanske har lite för bråttom, ibland måste jag stanna upp och titta på vad jag missar. t ex jag har aldrig varit utomlands på en backpacker-resa. eller åkt på nån längre resa m kompisar. Har inte sett världen, och då tänker man om man skaffar barn snart då kommer man verkligen inte kunna resa på minst 16 år!

• bara 4 månader kvar

jag tror att du kommer att känna dig gladare med ditt liv om det finns barn i det än om du har gjort saker som anses som "måste"!

Svar på tråden nu är det gjort!