• Snart Fru Seefeldt

jag blir tokig!!!!!!

Letar med ljus och lykta efter en silvrig, svart eller vit mercedes eller bmv (eller annan snygg lyx bil) som kan hamta oss fran kyrkan, kora oss till Wapno, vidare till karleken for lite bilder sen tillbaks till Wapno for vidare fest Lordagen 26 Maj

JAG HITTAR INGEN!!!!!!!

Det enda jag hittar ar hyrbilar for 3000kr som inte ens ar fina. Det maste val finnas nagon som har en fin bil som ar villig att stalla upp for en 500-1000kr eller????

Alla ideer valkomna.

• Svar på tråden jag blir tokig!!!!!!
  • laxpate

säger samma som jag sa till hon som sökte en miniooper..hör med bmw återförsäljarna...vet ej hur de skulle ställa sig till det men annars kanske de vet ngn som kan...vet att de använder sig av MABI hyrbilar..kolla även med dem...detta gällde bara bmw bilar alltså..

annars har vi en svart bmw 325 touring...men inte så lyxigt att åka i kombi direkt ;)

• laxpate

fast vi bor iof. i sthlm

• laxpate

återförsäljarna hittar du förresten under www.bmw.se och sedan på återförsäljare..

• Chapliin

Att åka Wapnö- kärleken - Wapnö och vänta under tiden ni har fotograferingen måste ta MINST 1,5 timma. Sen måste chuffören vänta utanför kyrkan (måste ju komma i tid), göra iordning bilen, ha ersättning för bensinen osv.
    Drar fotograferingen ut på tiden mer än en timma, så går tiden kanske upp till 2 timmar.
    500 - 1000 kr låter lite för någon som skulle göra detta. Iallafall om det är ngn som hyr ut "proffessionellt".

Kolla med någon vän istället om det finns någon som har en snygg bil. Ni har kanske vänner vars föräldrar har snygg bil som ni/deras barn kan låna?

• Snart Fru Seefeldt

Visserligen trorr jag inte fotograferingen kommer att ta mer an en timme men jag forstar vad du menar. Har borjat fraga runt hos kompisar istallet, tror det ar basta alternativet.
    Ska ocksa hora vad aterforsaljarna sager. Kanske man kan fa en deal nagonstans i mitten. Jag ar bara inte sugen pa att spendera 3-4000kr pa bara en bilfard. Kanns fanigt.
    Tack i alla fall for er tips.

• Mirranda

Bor du i närheten av göteborg kanske vi kan hjälpa dej?

• HalmstadNilla

men om man bara tänker att man vill låna en bil, typ cab, o köra själv från kyrka till festen... Var kan man hitta detta runt Halmstad då? ÄR det kompisar som gäller då oxå?

Svar på tråden jag blir tokig!!!!!!