• LidaM

Hur mycket pengar lägger ni på transport?

Har ej bestämmt mig vad vi ska åka i mellan kyrkan lokalen och hotellet?
    Vet ej hur mycket det kommer att kosta? Har ingen lust att lägga jätte mycket pengar. Några typs.

• Svar på tråden Hur mycket pengar lägger ni på transport?
  • lillprinsessan

Be någon du känner med en snygg bil skjutsa er!

• Fru Enamorada

ca 1500 betalar vi för en gammal dodge från 37.. då är det till fotograferingen, mellan foto och kyrka och sen mellan kyrka och middagen.. då ingår chaufför.. tyckte det var bra pris. bor i en liten stad.

• tree

vi har bokat en rolls royce i fint stick som koster typ 3000 för 2 timmar

• Zollan

Vi har tänkt att hyra limmo en hel dag. Priserna bestäms tydligen hur många mil den har gått. I vårt fall blir det rätt mycket körande på grund av en tradition vi har, det är att bruden ska hämtas från sina föräldrar. Vi har pratat med dem lite angående priser, det blir 4-5000 kr, men då ingår både bilen och chaffisen från morgon till kväll :)

• Gabbies

0 kr lägger vi på transport då vi tycker att det är en onödig utgift i våran ganska så tajta budget.. får skjuts av vänner o familj istället

• Lilla Li

Svärfar har kontakter så vi betalar ca 600 kr för en Bentley, Cadillac eller liknande.

• InaHjärtarAdam

inga alls! vi åker i brorsans gamla hederliga skrothög!! :D

• Fru JB

Vi åker ångbåt! Det kostar 2500kr, kanske lite dyrt men vi tyckter att det är värt pengarna. Det ingår bubbel för oss och de 12 personer som får följa med(mammor,pappor,syskon, mormor,farmor, gammelmoster).

• NuÄrDetDags

Fru JB: Ångbåt låter ju riktigt härligt! Tyvärr inget alternativ för oss...

Vill väldigt gärna överraska m2b med en hyrd Porsche åt oss efter vigseln (han är väldigt förtjust i Porsche, skulle kosta 2000 kr för tre timmar med chaufför) men jag tror inte att jag får plats i den, med klänning, mantel...

• Fru JB

NuÄrDetDags-Det kanske blir lite trångt!

• Fröken Malm

Inget!

Svärfar ska fixa, så det blir överraskning. Får inte veta förrän vi står på kyrkbacken. Spännande!

• wozzgirl

Inget alls.. vi har kompisar som är galna i sportbilar.

Svar på tråden Hur mycket pengar lägger ni på transport?