Jag är ny här
Hej alla!
jag är ny här men har läst ganska mycket om er innan jag registrerade mej.Jag är mitt uppe i planeringen av den stora dagen som går av stapeln midsommardagen i år.
Så här har ni mej.
/Kajsa
Hej alla!
jag är ny här men har läst ganska mycket om er innan jag registrerade mej.Jag är mitt uppe i planeringen av den stora dagen som går av stapeln midsommardagen i år.
Så här har ni mej.
/Kajsa
Men vad kul och känna sig så välkommen! Härligt.
Haha fantastisk kul endel av er "känner" jag lite eftersom jag sufat runt här nåra månader nu.
tex cinderella,pumpalot,vena cava.Dig Lucy sisters of the night, gotland08, nuärdetdags, bruden blå osv. Det räcker va?
jajamensan jag ser allt
det är lugnt. Jag kommer inte ihåg vad ni skrivit lr så. Känner mest igen era nick.lugn o fin nu
jag förtår det.Men världen är så liten.Jag och min blivande make kommer från samma lilla samhälle/by. Han vet ju vilket hus jag bodde i och så, och han sa i början när vi blev illsammans att han sett en naken liten "tullta" springa omkring naken på trädgården när han sprang förbi där. Detta är för ca 22 år sen"tulltan" var jag!!!
jag e 27 o han blir snart 41. å han var ju ca 16 år då.Lul tycker jag
Häftigt tycker jag! Ödet spelar in ganska mycket,mer än man tror. och man ska nog inte förstå allt heller. Men visst är det kul.En sak till.Mina storebröder har haft min numera döde svärfar som lärare under samma tid som det jag skrev tidigare.Haha