Vi ska sätta oss o prata om det snart, men våra föräldrar kommer betala en hel del som tur är. Men vi känner ändå att vi vill försöka minska på kostnaderna o kollar efter billiga alternativ. Det er ju inte roligt att behöva ruinera sina föräldrar heller.
MEN om ni verkligen vill ha ett stort bröllop (nu vet jag ju inte va ni har i tankarna) är det kanske smart att vänta lite o försöka spara i hop lite mer pengar?? Vet det är hur svårt som helst, men det är ju inte roligt att ha ett stort lån heller. Finns det nån möjlighet att låna av nån utav era föräldrar kanske? Så man slipper räntan...
Jag har ingen aning om vad vårat kommer kosta, vi har inte satt nåt budget, men vi har lite kontakter oxå och sparar endel på det. Det blir ju säkert mer än man tror, kommer ju på saker hela tiden! Inbjudan kommer ju kosta mkt om man ska ha massa gäster (vi kommer bli 100+). Men det finns ju alternativ att göra sina egna kort till inbjudan, festprogram o likn.
Vet inte om detta va så bra svar på din fråga, men det va i alla fall några tankar ifrån mig