• Lina engdahl

Make Up Store

Jag var på möhippa på make up store i kalmar där vi fick lära oss att lägga en dags/kvälls make up och man lärde sig otroligt mycket. Kunnig och serviceminad personal. Så det vart så lyckat att jag även bokade min brud rådgivning och make up hos dom. 495:- för en brud make up och du får varor för hela beloppet. Rekomenderar jag varmt!

• Svar på tråden Make Up Store
  • sera

man får typ ingenting för 450:- där..var på en kurs där och lärde mej en massa och kände att jag ville köpa allt hon använde´eftersom de blev så fint..blev en ringa summa på 2700 !) vill man vara fin så får plånboken lida pin hahahahh =)
    men de e sjuukt duktiga och produkterna e ju helt underbara.

• sera

skulle absolut inte va en lessen gubbe där..undrar hur den hamnade där?? byt till en =) istället

• snart fru G

Av min blivande fick jag i present att gå två gånger till Make up store. Har varit på första tillfället och lärde mig jättemycket och tycker deras produkter var fantastiska!

Ska gå en gång till och få samma sminkning så att jag känner mig redo att göra den själv till bröllopsdagen. Lär ju inte bli hälften så bra men jag har inte möjlighet att bli sminkad av dem till bröllopet då vi gifter oss i en håla.

• luzorsus

Men om man får en brud make up och produkter för 495 kr så kan man ju lägga ut lite extra på mer produkter om det är mer man vill ha. Och man behöver ju inte köpa allt...

• sera

true true..men e man en sucker på smink (som jag tydligen e) så behöver man köpa allt. Jag ville inte ens försöka sminka mej me mitt gamla skit köpt på de sedvanliga affärerna dagen efter..och nu har jag smink/vet hur jag ska sminka mej snyggt med BRA smink både till brölloppet och i vanliga fall mE! /hej svej

• MuffinsTönt

Sera
    Det är nog värt det ska du se. Du har sett resultatet och lärt dig att anv produkterna. Nu gäller det att du övar ofta så du får in finessen. :)

Lycka till!

Svar på tråden Make Up Store