• Fru Brorsson

Favoriter

Mina favoriter är fortfarande med fet stil fast de redan är lästa. Varför har det blivit så???

• Svar på tråden Favoriter
  • Pumpkin

Jag har nyss kommit på det här faktiskt:

Om jag INTE har automatisk inloggning och bara läser trådarna utan att skriva i dom - då fortsätter det vara fet stil.

Om jag har automatisk inloggning - då blir det "smal stil" när jag läst dom, även om jag inte svarat i tråden.

• Fru Brorsson

Det stämde faktist...vad konstigt at det är så??

• Pumpkin

Ja... Det är kanske för att man inte ska glömma vilka man läst och inte svarat i? Eller jag vet inte, vart helt förvirrad

• Fröken Malm

Jaha?

Jag har tolkat det så att om nån annan svarat efter jag skrivt så blir de fetstilta.

Har ingen svarat efter mitt sista inlägg, så är det smal stil.

• Pumpkin

Fröken Malm: Om du skrivit i en tråd sist, då blir den inte i fetstil för dig, men för alla andra som inte läst tråden/svarat på det efter dig.

• Fröken Malm

Norrsken,
    Det var ju det jag menade.

• Pumpkin

Sorry... Läste efter som eller istället

• Pumpkin

Men hur som helst, svarar du inte i en tråd när du inte är automatiskt inloggad, då fortsätter tråden vara i fetstil

• Fröken Malm

Men har automatisk inloggning verkligen med det att göra?

Jag loggar aldrig in automatiskt, jag skriver alltid i mina uppgifter manuellt varje gång jag loggar in.....

• Fröken Malm

AHA!!!

Provade att logga in automatiskt, och när jag läst en favorit så blev den "smal" även om jag inte skrivit nåt i den!!!

Alltid lär man sig nåt nytt!!!

• pickolina

Jag har alltid automatisk inloggning men av någon anl så blir trådarna inte alltid "smala" efter jag läst dom, förrän jag uppdaterar sidan..denna "bugg" sker endast i explorer. Med Gran Paradiso (mozilla) så blir dom alltid smala direkt efter jag läst..

Svar på tråden Favoriter