• ElinJohanna

Behöver hjälp att planera

Jag ska planera min systers möhippa. Jag bor i sandviken ( cirka 20 mil norr om sthlm) och har inte någon jättestor budget. Vi kommer vara mellan 8-15 personer. Någon som har något bra förslag?

• Svar på tråden Behöver hjälp att planera
  • esposa

Oj vad svårt... När ska den vara?

*Picknick
    *Femkamp
    *Hemma spa (där hon är "kund" och ni andra är massörer/hudterapeuter/smiköser etc
    *Vin och choklad provning
    *Laserdoom (brukar inte kosta så mycket..)
    *Curling, ishockey, yoga, judo eller något annat "ovanligt" som någon lokal instruktör kan hålla i för en liten slant..

Ja du nu kommer jag inte på mer just nu men det måste ju finnas andra som har hippats eller ska hippa. Lycka till!

• ceowyn

Alborgen - ett äventyrshus liknande Fångarna på Fortet. Jättekul - tar en hel för- eller eftermiddag. Det finns restaurang där, ett tips är att äta lunch före eller efter äventyren.
    Helt perfekt för en möhippa, eller svensexa för den delen. www.alborgen.nu

• ElinJohanna

Ojdå. Glömde skriva när jag hade tänkt att det skulle ske :) Dom ska gifta sig 21 Juli så det skulle väl vara någon gång mellan 10-15 Juli kanske :)

• Fru0707

Det kanske inte är så bra att ha möhippan helgen innan bröllopet..kan finnas andra saker att göra då..som ett tips bara, tänker nu på mig själv å vet att de kommer å finnas massor att göra dagarna före så om du har möjlighet fixa så att hippan är nån vecka innan så att hon kan njuta av den och inte behöver känna sig stressad över allt som hon har ogjort.. Lycka till!

Svar på tråden Behöver hjälp att planera