helikopter för transport
Hej
Är det någon på detta forum som har erfarenhet av helikoptertransport från kyrkan.
Kostnad?
Helikopteruthyrare?
Ska åka mellan Stockholm-Nyköping.
Tacksam för svar.
Kina79
Hej
Är det någon på detta forum som har erfarenhet av helikoptertransport från kyrkan.
Kostnad?
Helikopteruthyrare?
Ska åka mellan Stockholm-Nyköping.
Tacksam för svar.
Kina79
Vet inte vad det kostar men vill passa på att varna dej för att anlita Skärgårdsgruppen. En bekant skulle åka deras helikopter till bröllopet men den dök aldrig upp, gick inte att ringa och bad ej om ursäkt heller för förstörd dag!
Ostermans Aero har jag anlitat för transport från festen till Arlanda...
Helt oväntat för gästerna och jättekul att se alla uppifrån.
TÄNK på att helikoptern måste ha plats att landa! Det bästa är om helikopterfirman själv får uttala sig om möjligheterna om du beskriver vart kyrkan ligger.
PS. Det är inte helt billigt att flyga helikopter....... Kolla totalpriset först!
jag har använt mig av bromma air tror jag det va och gav i 50årspresent en flygtur...de va jätte bra...(50åringen kunde ej svenska bara tyska men han va hur cool som hellst piloten och körde tysk/engelsk/svenska o händer o fötter o det gick toppen för att förklara vad de såg uppifrån) de kostade 3500:- för 20-25min har jag för mig det va...det kom ut till vaxholm och tillbaka på den tiden...