hej jadu..
jag opade mig maj förra året och jag var hema 10 dgr från jobbet, jag har ett ganska fysiskt jobb med mkt lyft och så så jagfick se till att det fanns andra som kunde hjälpa mej med det...jag hade mest ont samma kväll som op..sen blev det bara bättre, jag rördepå mig mkt, ute med hunden och promenerade och jag försökta klara mej själv hemma med att plocka ner saker från hyllor osv, så jag höll blodcirkulationen igång vilket jag tycker är mkt viktigt vid läkning...dag 4 slutde jag med de starkare smärtstillande och åt bara panpdil när jag skulle någoonstans..jag kände mej som vanligt igen efter ca 2 mån och nu 8 mån senare är det som om det aldrig hänt..
Nu jobbar jag hådae än någånsin och jag tränar på gymmet för fullt och rider på fritiden..
jag har runda gelehallon och de ligger bakom muskeln så man känner inte sån stor skillnad efersom mitt eget bröst ligger ovanpå...de som kännt tycker inte att det känns någon särskilld skillnad, vet man inte att jag är opad så tänker man inte på det heller..:)
hoppas jag hjälpt dig lite på traven iallafall...
kram