Jag såg inte suddigt så att jag tänkte på det efter det första dygnet - och dubbelseende hade jag faktiskt aldrig överhuvudtaget.
Jag tycker att du skall ringa dem och fråga - det är inget pinsamt med att du är orolig - och dom är garanterat också intresserade av att allt har gått bra och läker som det skall.
Det sjuksköterskan lärde mig var att om jag upplevde suddighet som kommer och går så beror det på att ögat blir för torrt - och så kan det bli fortfarande ibland, över två månader efter operationen - och det är normalt vad jag har förstått. Man måste vara noga med att droppa med de fuktighetsbevarande ögondropparna, särskilt i början, men jag droppar fortfarande då och då. Jag märker att suddigheten försvinner omedelbart så fort jag har droppat, så i mitt fall är det det som det beror på.
Men som sagt - ring tillbaka till kliniken där de gjorde din operation! Du skall inte vara orolig - och du har betalt rejält mycket pengar för att få en riktigt bra behandling - och där ingår definitivt eftervården - så RING!!!