• Hobby

Bröstlyft

Är det någon här som lyft sina bröst? Var, vad kostade det, är du nöjd? Berätta, berätta.

Jag skulle vilja lyfta mina och samtidigt minska vårtgårdarna. Skulle ju va kul om bröstvårtorna kom fram också...

Kan man lyfta även om man har bristningar i huden?

Skulle ju så gärna vilja ha fina bröst.

• Svar på tråden Bröstlyft
  • Stora A

Jag har lyft mina samt förminskat vårtgårdarna, och är hur nöjd som helst! Om du vill veta mer är det bara att höra av dig!

• Hobby

Vad glad jag blir över ett svar, äntligen. Såg det inte förrän idag bara... Hoppas du hittar hit igen för jag vill verkligen veta mer.

Hur var brösten innan och hur blev resultatet? Gjorde det väldigt ont? Hur blev ärren? Hur länge var du sjukskriven? Jag vill veta så mycket som möjligt...

• Stora A

Hej igen!
    Jag gjorde det p[ akademikliniken i stockholm och jag betalade 70.000 för lyft, förminskning utav vårtgårdar samt små inlägg med geléhallon! :)
    Gjorde första op jan 2006 och blev väldigt nöjd! Men i somras såg jag att de redan började hänga till sig, alltså mer än förväntat så jag gick tillbaka och Dr Magnus Hober sa att så mycket ska de inte hänga så han gjorde om operationen i dec. Det går ju inte att se det slutgiltiga resultatet än men jag tror att de kommer att bli kanonfina!
    Jag var borta 1,5 vecka och hade väldigt ont de första 2 dagarna men sen blev det bara bättre och bättre, ärren kommer definitivt att synas men om man är duktig och tejpar dem så blir de fina och inte så stora..
    Jag tyckte att det gjorde ont men uppenbarligen inte så ont eftersom att jag inom ett år gjorde om det! ;)

• Stora A

Anledningen till att jag även stoppade in var att de faktiskt blir mindre när man lyfter, man tar ju faktiskt bort från bröstet, min mamma har gjort detsamma har jag fått reda på nu när jag berättat om mina :) och de är hur snygga som helst! Hennes hängde mycket pga amning medan mina bara hängde pga tyngdlagen antar jag... Hade stor B innan och nu har jag C så det känns nästan ingen skillnad i storlek...
    Det är bara att fråga på!

• Hobby

Tack för svaren! Funderade på det där med inlägg. Jag har en stor C-kupa idag, det gör mig inte så mycket om de blir lite mindre. Vill ju däremot inte att de ska försvinna helt.

Jag har lite bristningar på brösten, tror du att det går att få snyggt ändå? Jag har inte heller ammat, bara tyngdlagen...

Måste du byta ut inläggen längre fram? Var kliniken i sig bra?

• Stora A

Hej!
    Läkaren var fantastisk, han har nu startat en egen klinik på kungsholmen i stockholm, är personligen livrädd för läkare och sjukhus men jag kände mig väldigt lugn runt honom!
    Det där med att lägga i beror mycket på hur mycket som måste lyftas, hade ganska mycket överflödig hud, plus att jag fick göra det 2 ggr... :(
    Har också lite bristningar på brösten men det var inga problem!
    Jag kommer att behöva byta ut implantaten men de säger att de här nya har väldigt lång livstid så om inget annat dyker upp så borde det inte vara några problem, min mamma har tydligen haft sina i 18 år...

• Hobby

Oj, 18 år, då hinner man ju spara till nästa operation

Får avklara bröllopet först, det drog iväg lite mer än väntat där. När vi kommit i kapp med det ska jag absolut ta kontakt med någon klinik. Vet du vad den på Kungsholmen heter?

Svar på tråden Bröstlyft