• jadu ;)

bröstförstoring...

Det känns så himla bra av att ha bestämt sig! Efter så många år. Någon som har gjort ristestet och det har stämt? många som säger att det inte alls har stämt. Har storleksnojja, funderar på c- kupa, men är rädd att det ska bliför stort, väger 52kg är 160 lång... hmm är rädd att det ska se ut som två bollar, några med mina mått med c- kupa? hur blev det? för stort? eller är du/ ni jättenöjda?

• Svar på tråden bröstförstoring...
  • tessan_1986

Hejsan, vi har typ samma mått, vet dock ej vilken omkrets du har... jag trodde jag hade 80 aa före op och fick då 80 c efter op. men nu har jag fått proffs hjälp med stl och jag har 70 e. med andra ord hade jag egentligen 70 b innan op. Det låter väääldigt stort men det är inte så stort det ser lite större ut än normalt men inte alls stort. Om du läser i andra trådar så ser du att man inte ska hänga upp sej på bokstaven. Jag har lagt in 325 cc gelehallon bakom muskeln.

• rosali1

jadu ;)

Jag är 160cm, ca 51 kg och har 70c i bh storlek. Jag ska operera mig snart och lägga in ca 300cc. Det kommer att ge mig en 70e kupa och det är inte speciellt stort.
    Du måste tänka på att en c kupa är olika stor i 70, 75, 80 osv, som i mitt fall 70c, det är litet.

tessan_1986

Jag undrar hur du kunnat gå med en så fel bh storlek tidigare, en 80 är ju mycket större undertill än en 70 :)

Svar på tråden bröstförstoring...