Behöver tips på hyrbil för bröllop i Jämtland
Hejsan
Jag skall gifta mig traxt utanför Åre och undrar om någon här kan tipsa mig om hyrfirmor/privatpersoner som hyr ut.
Vi är öppna för förslag av biltyp/transporttyp.
Hejsan
Jag skall gifta mig traxt utanför Åre och undrar om någon här kan tipsa mig om hyrfirmor/privatpersoner som hyr ut.
Vi är öppna för förslag av biltyp/transporttyp.
Misstänker att amerikansk polisbil inte ingår i konceptet... annars känner jag en kille som har en sån.
Däremot vet jag en familj på Frösön som alltid varit intresserad av gamla bilar (tjusiga såna) o som har haft möjlighet att fixa fram såna vid behov. Jag ska kolla eniro om de bor kvar där. Vad har du för mejladress?
Här har du förresten Jemtlands Veteranbilsklubbs hemsida:
www.jvbk.nu
Ring någon i styrelsen o kolla, eller ring Folke Boogh (bor i Laxviken utanför Föllinge, han är jättesnäll o hjälper nog gärna till!)
Marskatt
Hej här är min mail: annasommar2007@hotmail.com
Brukar de göra körningar?
Har kollat o familjen har antingen flyttat, eller så har de hemligt nummer, för de fanns inte med på eniro i alla fall. Men veteranbilsklubben är ett hett tips! Prova med Folke eller kanske Björn Staverfelt. Jag känner båda, o de brukar åtminstone kunna hänvisa vidare. Ingen av dem bor ju i Åre m omnejd, men de känner folk (o är själva kända) i större delen av Jämtland. Lycka till!