• Mimi&Nicke

luft i strupen.. *gurglande ljud* PINSAMT!

Gud vad jag skäms.. Var på bio igår med mannen som jag är nykär i. Innan dess var vi på restaurang och jag drack lite vin, som i sin tur blev till sura uppstötningar (eller vad heter det annars?) på bio. Min strupe gurglade under precis hela filmen och jag höll på att skämmas ihjäl.. kunde inte på stopp på ljudet. Jag gosade mig in i honom för att han skulle ignorera ljudet och istället koncentrera sig på hånglet.. men frågan är vad han egentligen tyckte om min gurglande hals? Hur mycket har han märkt av ljudet (alltså hur mycket av ljudnivån sitter i mitt huvud) och vad har han tyckt om det? Jag sa inte ett ord om det hela till honom, utan bet ihop och pratade om allt annat.

Vad tror ni, tror ni att han har överseende med mina kroppsljud eller kommer detta vara något som han tänker på nästa gång vi ses? Just nu sitter här röd om kinderna och känner hur jag bara vill sjunka genom jorden nästa gång jag står inför honom..

• Svar på tråden luft i strupen.. *gurglande ljud* PINSAMT!
  • FruÖlandstok

Mimi&Nicke
    Åh lilla vän.. tror inte du behöver oroa dig.. =) Jag har också haft det problemet och oftast låter det mer i huvudet på en själv.. visserligen om det är helt tyst så kan det ju självklart höras.. så det beor väl lite på..

men du..om han inte tål dina kroppljud så är han ju ändå inget att ha.. ;)

• Mimi&Nicke

hehe.. nej det är sant, vi har väl alla kroppsljud. Det visar väl bara att jag är en människa som alla andra. Och han hånglade ju med mig även efter filmen, så någon tändning måste det väl ha funnits där

Bara han inte tänker att "Åh, den där hopplösa gurglande tjejen är inget jag vill ha.. usch vad äckligt".

Svar på tråden luft i strupen.. *gurglande ljud* PINSAMT!