• Dallas

Nygifta Dallas! Långt

Hej!
    Sedan kl 18,30 i går kväll är jag äntligen gift med min underbara man! Allt blev så bra som vi hoppats på, under dessa 3 hemlighetsfulla planeringsmånader.

Våra gäster anlände kl 17,30 till vad de trodde 35-årskalas. Vi serverade drinkar och gav dem frågesportsformulär. Medan gästerna minglade och svarade på frågorn, smet jag ner i källaren kl 18,00 för att byta om till brudklänningen. Våra två vittnen uppehöll och avledde uppmärksamheten från mig. Min numera man, kom ner och bytte skjorta och tog på sig kavajen strax efter att jag smet ner. Vår VF anlände, jag ringde upp till lokalen för musikansvarig skulle sätta på cd-skivan " Det vackraste". Medan musiken spelade "skred" vi in, våra barn och vittnen anslöt bakom. Vi hörde hur det drogs efter andan och snyftatdes!När vi stod på den upphöjda scenen läste VF upp hälsning, några rader om kärlek, sedan var det vigselceremoni med ringväxling och kyss. Jag kunde inte se på våra gäster, de snyftatde och var tårögda och jag ville inte gråta!!!Hela alltet filmades
    När vi svarat JA och kyssts, spelades "Aldrig ska jag sluta älska dig".
    Vi gick ner från scenen, för kramkalas och vårt ena vittne delade ut såpbubblor (brudpar)som gästerna blåste över oss

Mat, uppdrag, mingelbingo,kaffe och tårta fram till 03,00 i natt!! Trötta men lyckliga är vi idag!!!!
    Bilder kommer senare! Har ej hemsida än heller, men det fixar sig!

• Svar på tråden Nygifta Dallas! Långt
  • lotta49

Grattis! Det lät verkligen som en toppenkväll!

• brud 070915

Stort grattis! Det lät jättehärligt!

• NuÄrDetDags

Åh, vad härligt! Grattis till alla "inblandade"!!

Måste medge att jag räknade med något sådant nu i dagarna - jag som alltid försöker läsa mellan raderna, framför allt i "borgerliga vigsel" tråden.

Så nu har du äntligen ringen på fingret!!

• Dallas

NuÄrDetDags
    Jag har varit såå nära att skriva vigseldatumet! Men har man varit tyst om det såpass länge, så måste man hålla sig hela vägen
    Jaaa äntligen sitter ringen och glänser på fingret. Kan inte sluta titta på den.

• NuÄrDetDags

Du har helt rätt!! Jag har också svårt att hålla tillbaka med överraskningar jag planerar - men när man väl klarat det vet man att det var värt att nästan bita av sig tungan 20 gånger!!

Kul att allt gick bra och att ni hade en lyckad fest! *villockså*

• Dallas

Jag återkommer vid ett senare tillfälle. Ska försöka att fixa hemsida eller åtminstone bilder utan att drabbas av stroke eller utbrott...... (så fort mina fotografer kan lämna dem till mig)

Tack alla underbara människor om stöttat och gett tips här på BT,
    vår borgerliga tråd har varit/är mycket givande.
    Jag slinker in där när min man jobbar någon dag. Vi har semester i morgon för att bara umgås och vara.

Ni är toppen!!!

Jag ska nu umgås med min man.

• anneluttan

Stort GRATTIS!!!
    Det låter helt fantastiskt! :)

• Dallas

Vi har påbörjat vår hemsida idag. Där finns bara text än så länge. Ska försöka lägga in bilder, så fort jag fått dem. Om jag nu vet hur man gör* har hett temperament* så jag får nog ta hjälp! Men stommen, och lite text finns ju

nestorsson.weddingannoucer.com

• stormvind

grattis, grattis, grattis kompis!!!

kramar från mig

• Karamella

GRATTIS!!!
    Har tyvärr inte följt dig i någon tråd. Men förstår att du gift dig efter många år och med dina barns far. Det imponerar!!
    Stort GRATTIS igen !!!

• Dallas

Karamella

Tack!!
    Ja efter 16 år och två barn, "slog vi till"

Svar på tråden Nygifta Dallas! Långt