• F´s blivande fru

Transport från kyrkan - stor budgetpost?

Hur har ni blivande brudpar gjort med transport från kyrka till festlokal? Det finns ju en massa fina bilar att hyra men det blir en ganska stor kostnad. Vi har inte hittat något billigare än 3500-4000 ch då på de "kända" biluthyrarna som jag hittat tips om här på BT. Har ni andra förslag på vad man kan vända sig?
    Gammal eller ny bil spelar eg inte så stor roll, det är känslan som räknas..(och den har jag inte fått av någon jag har sett hittills oavsett kostnad)

• Svar på tråden Transport från kyrkan - stor budgetpost?
  • pudan

F´s blivande fru.....

Var gifter ni er någonstans?

Vi gifter oss i Vellinge och har fått tag på en ursnygg Dodge DC8 från 1930. Ser litet ut som en gammal gansterbil. Skitfräck! Han som har den brukar köra vid bröllop och tar 1800 för vår körning (som iofs inte är så lång). Då får vi dessutom ett glas champagne var.

/Pudan

• F´s blivande fru

_Cinderella_, jupp. de bilar vi vill ha där är dessvärre rätt dyra (dvs de flesta)

Pudan: det låter mycket intressant måste jag säga. Vi ska gifta oss i Södra Åkarps kyrka nämligen och ha festen på Ängavallen så det är ju inte heller så långt. Är det möjligt att du kan maila lite mer info (om det är OK för biluthyraren). ef.brollop@telia.com

• tree

F´s blivande fru
    i vilket stad?

vi ska hyra härifrån www.brollopsbilar.se/

1 timme kosta det 2500kr. timmen börjar när de hämtar oss inte när de lämnar garaget, samma på slutet av timmen... det är nåt man måste fråga! bara en lite tips!

• F´s blivande fru

Terri: Tack, sidan fungerar inte riktigt hos mig men det verkar vara ett Stockholmsföretag. Bor dessvärre i Skåne.

• pudan

F´s blivande fru....

Du har mail!
    /Pudan

Svar på tråden Transport från kyrkan - stor budgetpost?