• cissig

    Vad göra på hans 25-årsdag?

    hej hej... jag har lite problem här. Min pojkvän fyller 25 om någon vecka. Men vad ska man hitta på..? Nu är det Alla hjärtans dag om två dagar och då ska vi gå ut o äta. Till helgen kommer hans föräldrar och hälsar på och även då ska vi såklart gå ut o äta. Så hur tråkigt är det inte att göra det igen på hans födelsedag?! Eller vad tycker ni? Blir inte tre gånger på en vecka för mkt? Problemet är väl att det här restuarangbesökandet är så förknippat med alla slags högtider.. Men jag vill hitta på nåt speciellt. Läste en annan tråd om picnic på lägenhetsgolvet. Det lät hur mysigt som helst, men är det något man kan göra på hans födelsedag?
    Alla tips tas tacksamt emot..

  • Svar på tråden Vad göra på hans 25-årsdag?
  • Lena+Mattias=sant

    Här i göteborg hade jag rekomenderat bio på vip-salongen (om det går någon bra film). Någon trevlig utflykt som passar något av hans/era intressen kanske

  • Mollin

    Låt honom få en överraskningsdag där han inte vet vad som kommer att hända. Det kan inkludera fika på stan, bio, shopping i någon särskilld affär eller dylikt men det viktigaste är att han inte vet vad som kommer att hända från timme till timme. Mycket spännande!

  • Fea

    Klart man kan ha picnic på lägenhetsgolvet på hans födelsedag. Extra uppskattat blir det säkert om du slänger in lite massage efteråt, eller kanske ett bubbelbad. Eller hyr hans favoritfilm och se den liggande på massa kuddar på golvet.

    Jag vet inte var du bor, men om det är i Stockholm kan jag tipsa om att gå på Centralbadet och mysa i bubbelpoolen tillsammans. Eller kan du kolla upp någon kul föreställning, kolla på ticnet.se.

  • Maggie s

    jag skulle nog ordna en överraskningsfest....under dagen kan ni gå på spa, men ni kanske ska hitta på ngt med varandra bara!?

Svar på tråden Vad göra på hans 25-årsdag?