• lisanilsson

kerastase

Jag funderar på att införskaffa kerastase volumactive. Är det nån här som använt det och tycker det är bra? Vad jag förstår finns det inget balsam i den serien, bara shampo och inpackning. Vad har ni då använt för balsam? Eller har ni något annat förslag på ett volymshampo som ger mycket fukt?

• Svar på tråden kerastase
  • HalmstadNilla

jag använde det schampoot en tid. Tyckte det va bra... Men det var ju inte sådär WOW skillnad direkt.. Men bra va d.. använde inpackning samtidigt men inte den, tyckte den va för dyr... Använde "vanlig" inpackning, använder i stort sätt alltid det istället för balsam...

• rocketqueen

Volymschampo + fukt är ofta motsatser, finns knappt några riktigt fuktgivande schampon som samtidigt ger mycket volym. Kolla annars in Sebastians Body Double-serie, tillsammans ger de produkterna fantastisk volym! Jag använde hela serien ett tag och det blev nästan föör mycket volym... Sebastians serie är långt effektivare och bättre än Kerastases, tycker jag. Den är väldigt dryg också.

• madlin

Jag använder deras inpackning och schampoo, dock kör jag inpackning 1 gång i veckan och använder inget balsam utan bara schamponerar håret - tycker inte jag behöver det, mitt hår går lätt o kamma/borsta ut ändå.

Svar på tråden kerastase